NISSAN SÕLMIS KOOSTÖÖLEPINGU UEFA MEISTRITE LIIGA MÄNGUDE TOETAMISEKS
Nissan Motor Co., Ltd. teatas täna, et on sõlminud nelja-aastase rahvusvahelise koostöölepingu UEFA Meistrite Liiga, sealhulgas UEFA superkarika mängude toetamiseks. Selle Nissani ajaloo kõige suuremahulisema sponsorlepingu kohaselt ollakse ülemaailmselt mängude rahvusvaheline ametlik koostööpartner alates hooajast 2014/15 kuni hooajani 2017/18 (k.a).
„Nissan loob põnevaid uuendusi ja UEFA koostööpartnerina püüame leida uusi võimalusi UEFA Meistrite Liiga mängude rikastamiseks," märkis Nissani asepresident ning turunduse ja suhtekorralduse rahvusvaheline direktor Roel de Vries. „Euroopa kõige mainekam jalgpallivõistlus on Nissani jaoks rahvusvahelisel tasandil oluliseks lähtealuseks ning meie eesmärk on näidata fännidele kogu maailmas, millist põnevust pakuvad nii jalgpall kui ka meie autod. Mõlemad on olemas tänu muljetavaldavatele inimestele, kes suhtuvad oma tegevusalasse suure kirega."
Ametliku partnerina on Nissanile tagatud ulatuslikud õigused seoses mängude ja nende sisu, mängueelsete treeningute, meediakanalite, külaliste võõrustamise, eriürituste ja finaalmänguga.
UEFA Events SA turundusdirektor Guy-Laurent Epstein kommenteeris koostöölepingut järgmiselt: „Meil on väga hea meel, et alates järgmisest hooajast on UEFA Meistrite Liiga ametlik toetaja Nissan. Nissan on juhtiv rahvusvaheline ettevõte ja kuulub maailma suuruselt neljandasse autotootmiskontserni. Oleme kindlad, et meie koostöö toob rahvusvahelisel turul kaasa rohkelt uuendusi ja põnevust ning et Nissan kasutab UEFA Meistrite Liiga toetamisega loodud lähtealust praeguseks saavutatud edu suurendamiseks."
De Vriesi sõnul jälgib UEFA Meistrite Liiga ülekandeid igal hooajal enam kui 4 miljardit inimest, tänu millele aitab see koostööalgatus Nissanil jõuda uute vaatajarühmadeni ja hoida seda automarki terve Euroopa jalgpallihooaja jooksul kõigi vaateväljas.
„Kasv Euroopas on Nissani jaoks tähtis ja meie arvates on UEFA ideaalne koostööpartner, kes aitab meil saavutada eesmärki tõusta Euroopa turul aastaks 2016 kõige populaarsemaks Aasia autotootjaks. Oleme põnevil ja ootame suure huviga uut hooaega, mis avatakse 12. augustil Cardiffis toimuva UEFA superkarika mänguga," märkis Nissan Europe'i turundusosakonna asepresident Bastien Schupp.
UEFA Meistrite Liiga on järjekordne näide sellest, kuidas Nissan toetab põnevaid spordiüritusi. Peale selle toetatakse näiteks 2016. aasta olümpiamängusid Rio de Janeiros, Ühendkuningriigi ja Mehhiko olümpiameeskondi, Aafrika rahvaste karikavõistlusi, USA üliõpilasmeistrivõistlusi Ameerika jalgpallis, Heismani auhinna väljaandmist, Ameerika jalgpalli Kanada liigat ja Nissani mudeli GT-R reklaamnägu Usain Bolti, kes on teada-tuntud jalgpallifänn.