Leedu 2005. aasta turundusteoks valiti Fakto Auto avamiskampaania
Veebruari lõpus Vilniuses toimunud turunduskonverentsi Password 2006 raames valiti välja Leedu 2005. aasta parim turundustegu. Selleks tunnistati Fakto Auto Leedu turule sisenemise kampaania „Suured tulevad areenile“ (reklaamiagentuur Baltic FCB).
„Niihästi Leedu kui ka maailmaturul määrab konkurentsi kasvades ettevõtete edukuse paljuski originaalne turundusstrateegia. Erinevalt teistest samasuguse iseloomuga konkurssidest ei pööra me tähelepanu mitte üksnes reklaami loovusele ja omanäolisusele, vaid ka saavutatud tulemustele ja valitud strateegiale,“ tõdes Kristina Lukošiūtė, konkursi Password 2006 esindaja Leedus.
Konkursile esitati 28 avaldust. Finaali valiti viis turunduskampaaniat, mida komisjon pidas kõige efektiivsemaks. Välja valiti järgmised kampaaniad: Fakto Autocentrase avamine, Finastos IV investeeringufondid, Lietuvos draudimase transpordivahendite valdajate tsiviilvastutuse sundkindlustus, SEB Vilniaus bankase laste investeerimiskindlustus ja Sobieski viina turuletoomine Vilniaus degtinė poolt.
„Sel aastal konkursi võitnud kampaania pälvis efektiivseima kampaania tiitli eelkõige seetõttu, et ekspertide arvates vastas see kõige paremini valitud eesmärkidele ja saavutas tõepoolest aukartustäratavaid tulemusi. Kampaania kõige tugevamateks külgedeks on novaatorlus, teostuse kõrge kvaliteet ja meedia efektiivne kasutamine,“ nentis K. Lukošiūtė.
Võitja valis salajasel hääletusel konkursikomisjon, kuhu kuulus 11 turundus- ja reklaamiala asjatundjat.