NISSAN JUKE NISMO RS: ÜLIM PÕNEVUS ON STANDARDVARUSTUSES / AUTOSPIRIT / Uudised

NISSAN JUKE NISMO RS: ÜLIM PÕNEVUS ON STANDARDVARUSTUSES

Nissan Nismo mudelivalik laieneb veel rohkem pannes rõhku Juke'i kompaktmaasturile

• Võimsus suureneb 18 hj võrra ja on nüüd 218 hj.
• Pöördemoment suureneb 30 Nm võrra ja on nüüd 280 Nm (käsikäigukastiga versioonil).
• Suurem sõidumugavus ja parem juhitavus.
• Sportpidurid ja timmitud mootorihääl.
• Kaherattaveoga mudelite standardvarustuses on mehaaniline piiratud libisemisega diferentsiaal.
• Uued kujunduselemendid, nagu uus V-kujuline esivõre, logo „RS" ja punased pidurisadulad ning Recaro korvistmed, mis kuuluvad lisavarustusse.
• Valikus on kuuekäiguline käsikäigukast või käiguvahetuslabadega Xtronic, millel on kaheksakäiguline käsirežiim.

Nissan Nismo lugu jätkub veel ühe uue mudeliga, mis on mõeldud Euroopa turu jaoks.

Uue Juke'i mudelivaliku lipulaeva Nismo RSi esmaesitlus toimub 2014. aasta Genfi autonäitusel, seda vahetult esimudeli Nissan GT-R Nismo värsketes jälgedes.

Uus Nissan Juke Nismo RS, mis on võimsam, nutikama alusraami, jõulisemate pidurite ja täiustatud varustusega, on ehitatud olemasoleva ja väga populaarse Nissan Juke Nismo põhjal, et luua enimmüüdud kompaktmaasturi veel ekstreemsem versioon.

Nagu kõiki Nismo mudeleid, iseloomustab ka RSi autospordist inspireeritud kujundus, aerodünaamika ja tehnilised omadused, mis toovad maanteele võidusõiduautoväärilise jõudluse ja juhitavuse.

„Nissan Juke Nismo, mis moodustab juba 3% kõikide Juke'i mudelite müügist Euroopas, väljendab selgelt autoentusiastide nõudlust suurema jõudluse järele. Ka uus Nismo RS pakub kõike seda, tugevdades Nismo kui digiajastu jõudluse looja mainet," ütles Nissan Europe'i müügi- ja turundusvaldkonna vanemasepresident Guillaume Cartier.

Tuginedes Nismo ulatuslikule üleilmsele kogemusele autospordis, on mudeli Nismo RS 1,6-liitrist DIG-T mootorit peenhäälestatud, et saavutada võimsus 218 hj (160 kW). Võrdluseks olgu öeldud, et tavalise Nismo mootori võimsus on 200 hj (147 kW). Kaherattaveo ja käsikäigukastiga versioonide pöördemoment on niigi muljetavaldava 250 Nm asemel nüüd 280 Nm. Et alusraam saaks edastada maanteele täiendavat pöördemomenti, on kaherattaveoga mudelite esisild varustatud mehaanilise piiratud libisemisega diferentsiaaliga.

Piiratud libisemisega diferentsiaali ei ole vaja nelikveoga versioonidel, millel on veojõukontrolli süsteemi Torque Vectoring ja Nissani Xtronicu käigukast. Pöördemoment on 250 Nm. Nüüd on Xtronicuga mudelite standardvarustuses roolile paigutatud käiguvahetuslabad kaheksakäigulise käsirežiimi kasutamiseks.

Mootori jõudluse suurendamiseks tegime ka teisi täiustusi. Näiteks muutsime kere palju tugevamaks, et suurendada veelgi kere põikisuunalist jäikust. Täiustasime ka pidureid, et tagada suurem vastupidavus pidevale aktiivsele kasutamisele - kui esipidurite ketaste läbimõõt oli enne 296 mm, siis nüüd on see 320 mm, ning tagumiste pidurite kettad on nüüd ventileeritud. Alusraami täiustuste hulka kuuluvad ka uuendatud vedrud ja amortisaatorid.

Mudelit Juke Nismo RS eristavad punased pidurisadulad ning tagasihoidlikud logod „RS" ees ja taga. Salongis võib logo „RS" leida pöördeloenduril, näidikupaneeli katab aga omanäoline seemisnahk. Siseviimistluses äratab tähelepanu ka ebatavaline vesitrükk käiguvalitsanupul/-labadel ja keskmisel näidikul.

RSi versiooni lisavarutuses on spetsiaalsed Recaro sportlikud korvistmed, ksenoonesituled, Nissani täisvaatemonitor ning turvakilp koos sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteemi, pimeala hoiatussüsteemi ja liikuvate objektide anduriga, mis annab visuaalse ja kuuldava hoiatuse võimalike kokkupõrgete vältimiseks.

Juke Nismo RSi valikus on kolm kerevärvi - White Pearl, Black Metallic ja Silver Grey -, mille juurde pakutakse ühesugust ainuomast siseviimistlust: valdavalt musta värvi Nismo salongi.

Nismo RSi aerodünaamilist väliskujundust iseloomustavad madalamad põrkerauad ees ja taga, laiemad tiivad ja küljelaiendid ning kroomitud V-kujuline esivõre, mis kõik koos moodustavad Nissani kaubamärgi uue signatuuri. Tagaluugi spoiler aga tagab parema õhuvoolu. Võidusõidurajalt saadud kogemuste alusel välja töötatud aerodünaamilised täiustused vähendavad tõstejõudu ees ja taga, seda ilma tuuletakistust suurendamata.

Nismo väliskujundust ilmestavad ka küljepeeglite punased katted ja auto alumist osa ääristavad punased kitsad triibud. Täiusliku välimuse saavutamisele annavad oma panuse ka uued LED-esituled alumiste õhuvõtuavade võredes ning 18-tollised valuveljed rõhutavad uue Juke'i jõulist hoiakut.

Nismo stiil jätkub ka salongis, seda jõudlusele orienteeritud rooli, pedaalide, näidikute, käiguvalitsanupu ja ukseviimistlusega. Spetsiaalse seemisnahast viimistluse ja punaste tepingutega Nismo sportistmed tagavad kurvides parema toestuse ja mugavuse.

Peale selle kasutatakse mudelis Nismo RS ka paljusid teisi täiustusi, mis hõlmavad uue Juke'i kogu mudelivalikut. Kõige silmatorkavamad täiustused väliskujunduses on uue kujuga ülemised lambid, bumerangi kujuga uuendatud tagatuled ja küljepeeglid, millesse on integreeritud suunatulesid dubleerivad LED-ribad.

Vaatamata oma sooritusvõimele on Juke Nismo endiselt väga praktiline. Näiteks tänu kaubaruumi nutikale ümberkujundusele kasvas kaherattaveoga mudelite kandevõime 40%. Ruumi universaalsust suurendavad veelgi kahetasandiline põrand ja kokkuklapitavad tagaistmed.

„Uus Juke Nismo RS vastab täpselt Nismo karakterile, pakkudes võidusõiduspordist inspireeritud jõulist sõidutunnetust esmaklassilises kujunduses. Tulemus on kaasahaarav, põnev ja kättesaadav," ütles Nissan Europe'i müügi- ja turundusvaldkonna vanemasepresident Guillaume Cartier.

Täpsemad andmed uue Juke Nismo RSi kohta avaldatakse aasta lõpupoole.

 

###

 

NISSAN EUROOPAS

Nissan on üks Euroopas paremini esindatud meretagustest tootjaist. Euroopas tegeleb disaini, teadus- ja arendustegevuse, tootmise, logistika ning müügi ja turundusega enam kui 16 000 inimest. Eelmisel aastal toodeti Nissani tehastes Suurbritannias, Hispaanias ja Venemaal üle 695 000 sõiduki, mille hulka kuuluvad väikesed mahtuniversaalid, auhindadega pärjatud crossover'id, linnamaasturid ja kaubikud. Praegu pakub Nissan Euroopa turul 24 erinevat ja uudset toodet ning on saamas siinseks juhtivaks Aasia automargiks.

Nissan Nordic Europe Oy

Nissan Nordic Europe OY põhitegevuseks on Nissani sõidukite ja varuosade import ning hulgimüük Nissani edasimüüjatele Eestis, Lätis, Leedus, Soomes, Rootsis, Norras ja Taanis. Nissan Nordic Europe Eesti kontor asub Tallinnas Osmussaare tee 10 ning haldab Baltimaade edasimüüjaid. www.nissan.ee