NISSAN TUTVUSTAB 2015. AASTA FRANKFURDI AUTONÄITUSEL UUT ETAPPI CROSSOVER'ITE KUJUNDUSES, ELEKTRIAUTODE SÕIDUOMADUSTES JA TARBESÕIDUKITE KVALITEEDIS / AUTOSPIRIT / Uudised

NISSAN TUTVUSTAB 2015. AASTA FRANKFURDI AUTONÄITUSEL UUT ETAPPI CROSSOVER'ITE KUJUNDUSES, ELEKTRIAUTODE SÕIDUOMADUSTES JA TARBESÕIDUKITE KVALITEEDIS

Rabav Gripzi ideeauto viib crossover'i kujunduse uuele tasemele

  • Uut tüüpi kompaktmaastur nooremale põlvkonnale
  • Tulvil põnevus- ja seiklustunnet tänu radikaalsele disainiideele
  • Elektriauto tehnoloogiast tulvil ning jada-hübriidsüsteemil põhinev 'Pure Drive'e-Power jõuallikas
  • Tutvustab Nissani tundeküllase geomeetriaga disainikeelt

Murrang elektrisõidukitega sõitmisel: 2016. aasta LEAFi sõiduulatus on 250 km

  • LEAFi sõiduulatus suureneb 26% ehk kuni 250 km-ni ühe laadimiskorraga
  • Veel üks Nissani uudistoode on 30 kWh akutehnoloogia, mida LEAF sektorile tutvustab
  • Uus suurema funktsionaalsusega teabe- ja meelelahutussüsteem NissanConnect EV

Uus NP300 Navara: Nissani crossover'ist inspireeritud pikapi esmaesitlus Euroopas

  • Pilkupüüdev uus kujundus tipptasemel salongi ja rikkalike varustustasemetega
  • Tehnoloogiad, mida selles sektoris varem pole kasutatud, sh täisvaatemonitor ja LED-esituled
  • Uus 2,3-liitrine dCi mootor pakub paremaid sõiduomadusi ja suuremat kütusesäästlikkust
  • Uus viie hoovaga tagavedrustus pakub erakordset sõidumugavust

Crossover'id ja sportautod viivad Nissanit edasi 

  • Uue Qashqai tootmismaht jõudis 500000 ühikuni rekordilise ajaga
  • Juke tähistab viiendat tipusoleku aastapäeva, X-Trail esitleb uut bensiinimootoriga mudelit
  • 2015.aasta esimese kaheksa kuuga müüdi Euroopas üle poole miljoni Nissani sõiduki

Nissani teedrajav kujundus ja uuenduslikkus on 66. Frankfurdi autonäitusel peauudiseks. Nissani boksis on väljapanek, mis esitleb Jaapani autotootja ainulaadset võimet purustada traditsioone ning pakkuda põnevust igal tasandil. Rabavalt paljude uhiuute ideede ja värskete arendustega elektrisõidukite valdkonnas kinnitab Nissan veelkord seda, et ta on üks kõige uuendusmeelsem ja tulevikku suunatud mõtlemisega autotootja. 

Nissan Gripzi ideeauto, mis on tulvil uuendusi ja tutvustab uhiuut disainikeelt, on Nissani jaoks 2015. aasta Frankfurdi autonäituse tähtsündmus. GRIPZi ideeauto, mille on välja mõelnud ja kujundanud Euroopa ja Jaapani meeskonnad, annab kiusatust tekitavalt aimu crossover'ite kujunduse tulevikust. 

Sportlikuks maanteesõdalaseks loodud Nissan Gripzi ideeautos on kompaktmaasturi praktilisus ja võimekus ühendatud traditsioonilise sportauto sõiduomaduste ning meelierutava ja kaasahaarava sõidukogemusega. Sellise ainulaadse kombinatsiooni tõttu on Gripz kahestunud isiksus: igapäevane rafineeritus ja nobedus on täiuslikult segunenud võimekusega võtta soovi korral ette seiklusrikkam maastik.

Nissan Gripzi ideeauto ei näita üksnes Nissani kujunduse piirideta käsitlust, vaid demonstreerib ka tema tehnilisi võimalusi. Jadahübriidajamiga Gripz esitleb Nissani kõige müüdumate elektriautode mudelite jaoks arendatud tehnoloogial põhineva hübriidsüsteemi prototüüpi, mille võimsus on 80 kW ja 254 Nm.

Nissani liidripositsioon ja uuendused elektriautode turul saavad Frankfurdis veelkord kinnitust - teatati LEAFi uuest akust, mis tagab kuni 250 km pikkuse ehk 26% suurema sõiduulatuse. 2016. aasta LEAFi keskmes on uus, sektoris esimest korda kasutatud 30 kWh aku. Selle LEAFi maailma esmaesitlus toimub samuti Frankfurdis. Tänu uuenduskuuri läbinud sisemistele keemilistele protsessidele ja uutele elektroodimaterjalidele muudab uus aku Nissan LEAFi sõidu- ja omamiskogemust ning kindlustab sellele maailma kõige võimekama, praktilisema ja taskukohasema elektriauto positsiooni.

Uus 2016. aasta LEAFi 30 kWh aku tagab tõelises Nissani stiilis lisavõimsuse, tegemata järeleandmisi võrreldes olemasoleva akuga. Hoolimata lisamahtuvusest ei võta see rohkem ruumi kui 24 kWh aku ning kiirlaadijaga saab seda laadida 0-80% ulatuses sama ajaga (30 minutit). 

2015. aasta Frankfurdi autonäitusel näeb ka uhiuue NP300 Navara esmaesitlust Euroopas. Nissani tunnustatud crossover'i filosoofia abil ümber kujundatud NP300 Navara tugineb Nissani 80 aasta pikkusele kogemusele pikapite sektoris ning sel on mõned sektori kõige täiuslikumad kujunduslikud ja tehnilised lahendused. NP300 Navara, mille keskmes on uus tehnoloogia, julge kujundus ja nutikad tehnilised lahendused, seab lati uuele kõrgusele igas põhivaldkonnas. Mugavustasemed on tänu värske kujundusega salongi kasutuselevõtule märkimisväärselt paranenud ning uue kerge hulkhoob-tagavedrustussüsteemi lisamine muudab sõidukvaliteeti. 

NP300 Navaral on ka uus 2,3-liitrine dCi mootor, mis on kuni 24% ökonoomsem, ja lisavarustusse kuulub esimest korda kahe turboülelaaduriga variant. Nissani crossover'ite pärandist osa saanud mudelil on palju kasulikku tehnoloogiat, sh täisvaatemonitor (AVM) ja esikokkupõrke ennetussüsteem (FEB).

NP300 Navara esmaesitlus Euroopas tähistab ka uue tarbesõidukite garantii turuletoomist. Näidates, et Nissan usaldab oma tarbesõidukite kvaliteeti, on tema bensiini- ja diiselmootoritega veokitel ja kaubikutel turu parim viieaastane või 160 000 km tehasegarantii. Omanikele täieliku meelerahu tagamiseks laieneb uus garantii ka Nissani originaallisatarvikutele.

Tunnustatud crossover'id viivad Nissanit jätkuvalt edasi ning Frankfurdi autonäitus tähistab mitut olulist arenguetappi ja aastapäeva. Teise põlvkonna Qashqai ilmub Saksamaale, olles just purustanud 500 000 sõiduki suuruse tootmismahu - see on märkimisväärne saavutus rekordilise 21 kuuga. Juke'il on juba põhjust tähistada, sest ta on olnud viis aastat Euroopa lemmikkompaktmaastur, samal ajal kui uus X-Trail esineb hiljuti kasutusele võetud 1,6 DIG-T 163 hj bensiini turbomootoriga. 

Nissani kohalolu Frankfurdi autonäitusel on märk ettevõtte jätkuvast arengust. Nissan on tugevdanud oma ülekaalu elektriautode ja crossover'ite turul tänu rekordilisele läbimüügile ja üha kasvavale nõudlusele mõlemas põhisektoris.

Nissan on alates 2014. aasta algusest toonud turule üheksa uut mudelit ning kuna keskendutakse uutele turusegmentidele ja kiiresti kasvavatele turgudele, jätkavad Euroopa müügiarvud kasvamist. 2015. aasta esimese kaheksa kuuga on Nissan müünud 501 150 sõidukit - üheksa protsenti rohkem võrreldes 2014. aasta sama perioodiga.

Uuenduslikkus ja põnevus on kogu Nissani tegevuse - kaasaarvatud tema tooteid ja tegevust käsitlevate teadaannete - puhul kõige olulisem. Nissan viib oma uuendused Frankfurdi autonäitusel uuele tasemele, kui pühendunud Nissani sotsiaalmeediameeskond teeb näituse kestel boksist põhjalikke otseülekandeid. Reaalajas uuendustest antakse teada Twitteri kaudu kontodelt @nissaneurope ja @nissanDE, lisaks tehakse Periscope'i kaudu mitu voogedastust, mis tagavad jälgijatele parima juurdepääsu autodele ja nende eest vastutava Nissani meeskonna liikmetele. Ülekanne algab salajase pilguheiduga Periscope'i vahendusel 15. septembril ning lõplikud otsesaateajad tehakse teatavaks Twitteris inglise ja saksa keeles.

Nissani boks (A06) asub 8. hallis.