Tere tulemast Horizoni „Nissan Ariya disaini avastusretk“ / AUTOSPIRIT / Uudised

Tere tulemast Horizoni „Nissan Ariya disaini avastusretk“

  • Digitaalne ajakiri Horizon  süüvib Nissan Ariya täiesti uude elektrifitseeritud disaini kuue ainulaadse looga
  • Üksikasjalikud olemuslood ja eritellimusvideod tutvustavad mitmel pool maailmas töötavate Nissani disainitiimide meisterlikkust ja Nissan Design Europe’it 
  • Eurooplased on üles näidanud suurt huvi Ariya vastu enam kui 10 000 potentsiaalse kliendiga sellistes suurlinnades nagu Oslo, London, Helsingi, Pariis ja Madrid

Tallinn, Et austada innovaatoreid, kes viisid ellu idee täiselektrilisest kupeest Nissan Ariya, avalikustab Nissan oma avastusretke koos jutustamata looga Ariya disainist. Horizon.

Eritellimusel valminud digitaalne ajakiri, mis on täis sisutihedaid artikleid, kauneid fotosid ja mujal avaldamata videosisu, pakub Horizon enneolematut vaadet murrangulise sõiduki kontseptsioonile. Vestes lugusid Ariya disainist peente detailideni kaardistab ta disainiprotsessi algusaegu läbi Nissani kõrge kvalifikatsiooniga disainitiimide objektiivi.

Sügavale Nissan Design Europe’i südamesse süüvides ulatub Horizoni käsitlus disaineritest ja värviekspertidest kuni modelleerijate ja digimudelite loojateni. Nende tiimide jagatud isiklikud lood toovad esile nende kirgi, inspiratsiooniallikaid ja loovust Ariya suhtes paljastades täpselt, kuidas päris esimene visand teisenes detailseks disainikontseptsiooniks.

Alates Ariya maailma esmaesitlusest juulis on kliendid üle kogu Euroopa näidanud üles tugevat entusiasmi selle auto suhtes. Enam kui 10 000 inimest on registreerinud oma huvi. Oslo, London, Helsingi, Pariis ja Madrid moodustavad nende linnade esiviisiku, kus need inimesed elavad.

„Innovatsiooni defineeritakse kui silmapiiri taha piilumist – tehnika ja loovuse piiride kompamist, et realiseerida midagi uut ja põnevat. See on just see, mida esindab Nissan Ariya,“ ütleb Nissan Design Europe’i asepresident Matthew Weaver.

Kuuest ainulaadsest loost koosnev olemuslugude sari pakub lugejatele peeni detaile sellest, kuidas Ariya disainikontseptsioon ellu viidi, alates kaasakiskuvatest vestlustest juhtivate disainerite vahel kuni auto taga olevate meistrite disainipäevikuteni ja Jaapani kunstimeisterlikkuse mõju tutvustust. Iga lugu pakub lähemat sissevaadet meeskonnatöösse, pühendumisse ja kirge, mis aitas defineerida Ariya kui Nissani intelligentse mobiilsuse (Nissan Intelligent Mobility) uue ikooni ja sõiduki, mis ületab klientide ootused.

Paeluvad lood Horizonis on veelgi paremini ellu äratatud mõjuvas videosarjas, mis on kättesaadav ajakirjas ja Nissan Europe’i YouTube’i kanali kaudu [Link].

Ajakiri on kättesaadav väikesetiraažilise trükisena ja digitaalselt nautimiseks inimestele üle kogu Euroopa.

Weaver jätkab: ”Ariya on Nissani jaoks uue peatüki algus. See esindab meie iseloomulikku uut disainikeelt, ajatut Jaapani futurismi (Timeless Japanese Futurism). See filosoofia austab Nissani peene käsitöömeisterlikkusega jaapanipärast DNA-d, kuid sisaldab värsket vaatenurka, meie visiooni sidusamast ja elektrifitseeritumast tulevikust.“

„Ariyasse valatud raske töö, pühendumus ja Nissan Design Europe’is ning üle kogu maailma valitsev meeskonnavaim on selle visiooni ellu viinud. Horizoniga saame jagada omaenese kogemusi sellest, kuidas see visioon on Ariyaga täielikult ellu viidud – ja mida see tähendab meile kõigile, kes me oleme kaasatud selle kavandamisse. Loodame, et meie lugu võimaldab inimestel üleni sukelduda elektrisõidukite disaini uude ja põnevasse maailma.“

Teiegi võite liituda nende 10 000 inimesega, kes on registreerinud oma huvi ja hakkavad esimestena saama eksklusiivseid värskendusi Ariya kohta külastades Nissan veebilehte https://www.nissan.ee/soidukid/uued-soidukid/ariya.html .

Horizon on kättesaadav siit. Kasutage ülal paremal olevat jagamise funktsiooni, et saata see teistele, ja vaadake YouTube’i videosarja siit.

Lisateabe saamiseks Nissani toodete, teenuste ja kestlikule liikuvusele pühendumise kohta külastage saiti nissan-global.com. Meid saate jälgida ka FacebookisInstagramisTwitteris ja LinkedInis ning vaadata meie uusimaid videoid YouTube’ist.

# # #

Teave Nissan Motor Co., Ltd. kohta

Nissan on üleilmne sõidukitootja, kes müüb kaubamärkide Nissan, INFINITI ja Datsun all üle 60 mudeli. 2018. majandusaastal müüs ettevõte üle kogu maailma 5,52 miljonit sõidukit, teenides 11,6 triljonit jeeni tulu. Nissani üleilmsest peakontorist Yokohamas Jaapanis hallatakse ettevõtte tööd kuues piirkonnas: Aasia ja Okeaania, Aafrika, Lähis-Ida ja India, Hiina, Euroopa, Ladina- ja Põhja-Ameerika. Nissan on teinud Prantsuse autotootjaga Renault koostööd alates 1999. aastast ja 2016. aastal omandas Nissan 34% suuruse osaluse ettevõttes Mitsubishi Motors. Renault-Nissan-Mitsubishi liit müüs 2018. kalendriaastal ühiselt 10,76 miljonit sõidukit.

Nissanist Euroopas

Nissan on kõigist ülemere tootjatest ühe parima esindatusega Euroopas, andes kohapealses kujundus-, uurimis- ja arendustegevuses, tootmises, logistikas ning müügi- ja turundustegevuses tööd üle 16 000 töötajale. 2019. aastal tootsid Nissani tehased Ühendkuningriigis, Hispaanias ja Venemaal ligikaudu 465 000 sõidukit, sealhulgas autasu pälvinud crossover’id, tarbesõidukid ja Nissan LEAF. Püüeldes oma eesmärgi poole saavutada heitgaasivaba ja surmajuhtumiteta maantee, on Nissan oma intelligentse mobiilsuse visiooniga selle valdkonna liider. Olles välja töötatud Nissani toodete ja tehnoloogia ühendusliini juhtimiseks, ankurdab see 360-kraadine käsitlusviis tuleviku mobiilsusele ettevõtte kriitilised otsused teemadel, kuidas autosid energiaallikaga varustada, kuidas autosid juhtida ning kuidas autod ühiskonda integreeruvad.

Teave Nissan Nordic Europe Oy kohta

Nissan Nordic Europe Oy on Nissani impordi- ja turustusettevõte Soomes, Rootsis, Norras, Taanis, Eestis, Lätis ja Leedus. Ettevõttel on ligikaudu 175 töötajat ja selle peakontor asub Soomes Espoos.

Lisateavet meie toodete, teenuste ja jätkusuutlikule liikuvusele pühendumise kohta leiate aadressilt nissan-global.com. Meid saate jälgida ka FacebookisInstagramis, Twitteris ja LinkedInis ja vaadata meie uusimaid videoid YouTube’is.