NISSAN NAVARA: ERAKORDNE SOORITUSVÕIME MAASTIKUL KOOS PIKAPI PRAKTILISUSEGA
- Nissani ikoonilise pikapi 12. põlvkond
- Suurepärane sooritusvõime maastikul tänu segmendis ainulaadsele viie hoovaga tagavedrustusele ja sitkele veermikule
- Muljetavaldav 4 × 4 võimekus koos mahturile omase rafineeritusega
- Nutika tehnoloogiaga varustatud Nissan Navara on 2016. aasta rahvusvahelise pikapite auhinna hoidja
- Standardvarustuses turul juhtiv viieaastane või 160 000 km garantii
- Täiustatud jõudlusega tõhus 2,3-liitrine dCi diiselmootor, millel on oma klassis madalaim CO2-heitkogus, kütusekulu ja NOx-heitkogus, millest viimane on saavutatud tänu AdBlue SCR-süsteemile
1.11.2016 – Nissan Navara, mis ühendab endas Nissani mahturite parimad omadused ning enam kui 80 aasta pikkuse tugevate ja nutikate pikapite projekteerimise ning tootmise kogemuse, asetab kuni ühetonnise kandevõimega pikapite klassis lati uuele kõrgusele.
Uus mudel on varasemast mugavam ja rafineeritum, kuid pakub endiselt Navarale iseloomulikku suurepärast maastikuvõimekust ja vastupidavust ning kande- ja pukseerimisvõimet, mis oli uue sõiduki väljatöötamisel üks peamisi eesmärke. Mudeli tugeva ja sitke veermiku juures on tehtud hulgaliselt tehnilisi uuendusi, mis on parandanud nii sõiduomadusi kui ka praktilisust.
Navara, mis esindab samasugust mahturile omast lähenemisviisi, nagu oma klassi lipulaevad Qashqai ja X-Trail, meenutab rafineerituse, stiili, mugavuse ja kvaliteedi poolest pigem sõiduautot ning toob pikapite turule mitu tehnoloogilist uuendust, mida selles sõidukiklassis pole varem kasutatud.
Navara kvaliteedist ja kaubamärgi enesekindlusest annab tunnistust ka Nissani viieaastane või 160 000 km tootjagarantii, mis tagab kliendile veel suurema meelerahu.
Sõit ja juhitavus: erakordne nii maanteel kui ka maastikul
Navara inseneride eesmärk oli muuta mudel rafineeritumaks ja pakkuda mahturile omaseid sõiduelamusi. Selle saavutamiseks, tegemata seejuures sõiduki palju kiidetud maastikusuutlikkuse arvelt järeleandmisi, võttis Nissan Double Cabi versiooni juures kasutusele uhiuue viie hoovaga tagavedrustuse, mis pakub nii maanteel kui ka maastikul märksa paremat sõidumugavust ja kindlamat juhitavust. Samuti on see 20 kg kergem kui varem kasutusel olnud lehtvedrustus.
King Cabi versiooni juures on kasutatud eelmise põlvkonna mudeliga võrreldes tunduvalt täiustatud lehtvedrustust. Uued ülakinnitusega vedrud pole varasematest alakinnitusega vedrudest mitte üksnes 7 kg kergemad, vaid lisaks on tänu nendele King Cabi tagarataste pealesõidunurk 3,1% suurem ning sõidumüra väiksem.
Klientide ootustele vastates on uus Navara maastikul sama võimekas kui maanteel. Hoo pealt sisselülitatav nelikveo süsteem tugineb eelmise põlvkonna mudeli tugevatele külgedele ja tagab karmil maastikul kindla veojõu. Mägipidur (HDC) ja nõlvaltstardiabi (HSA) annavad juhile kallakutel enesekindlust ning elektrooniliselt juhitav tagadiferentsiaali lukustus võimaldab saadaolevat veojõudu täiel määral ära kasutada.
Tehnoloogia
Navara paistab silma paljude tehniliste uuenduste poolest, mis on kooskõlas Nissani tunnuslausega „Innovatsioon, mis tekitab põnevust”. Sõiduki varustuses on enneolematult palju taskukohaseid tipptehnoloogilisi lahendusi, ja seda hoolimata sellest, et tegemist on sõidukiklassiga, kus uusima mugavus- ja ohutusvarustuse kasutuselevõtuga üldiselt ei kiirustata. Täisvaatemonitor ja nutikas hädapidurdusabi – Nissani mahturite kõrgelt tunnustatud ohutussüsteemid – on pikapite varustuses midagi seninägematut. Mugavuse ja ohutuse eest hoolitsevad veel ka kiirushoidik, võtmeta sisenemise süsteem ja tagumised parkimisandurid.
Sõitjateruum
Täiesti uue kuue saanud sõitjateruum pakub esmaklassilist sõidumugavust. Iga detail on hoolikalt läbi mõeldud, et pakkuda juhile ja kaassõitjatele maksimaalset kvaliteeti, mugavust, ruumikust ja praktilisust.
Armatuurlaud on täiesti uue, n-ö tahutud kujundusega, mis muudab sõitjateruumi ruumikamaks ja avatumaks. Ergonoomilised selgrootoega esiistmed, mille loomisel on kasutatud NASA tehnoloogiat, aitavad juhil kauem erksana püsida.
Mugavuse suurendamiseks on nii King Cabi kui ka Double Cabi varustusse võetud kahetsooniline digitaalne kliimaseade ning Double Cabi varustusse tagaistmel sõitjate õhustiku nauditavamaks muutmiseks tagaistme õhutussüsteem.
Väliskujundus
Navara on disainitud ja kavandatud spetsiaalselt Euroopa tarbijate vajadusi ja eelistusi silmas pidades. Sõidukit toodetakse Nissani tehases Barcelonas Hispaanias. Navara pakub nii King Cabi kui ka Double Cabi versioonina jõulist, kuid sportlikku stiili ning selle kumerad ja nõgusad pinnad annavad sõidukile dünaamilise ja julge väljanägemise. Nissanile iseloomulik V-kujuline eesmine iluvõre ja bumerangikujulised leedpäevatuled muudavad Nissani selgelt äratuntavaks.
Mootorid ja käigukastid
Nii 160 hj ühe turbo kui ka 190 hj kaksikturboga Navara 2,3-liitrised täiustatud ja tõhusad dCi diiselmootorid vastavad Euro 6 nõudele. Muudatus on oluliselt mõjutanud pikapi keskkonnahoidlikkust, mis on ostjate jaoks oluline tegur, kuna see mõjutab käituskulusid. CO2-heitkogus on vaid alates 167 g/km, mis on eelmise põlvkonna Euro 5 mootoriga võrreldes 2 g/km madalam. Tegemist on täiustusega, mis rõhutab veelgi Nissan Navara positsiooni oma klassis parima pikapina. Kütusekulu ametlikus kombineeritud tsüklis on langenud tasemeni 6,3 l / 100 km, mis on eelmise põlvkonnaga võrreldes 0,1 l / 100 km kohta madalam.
Nissan Navara Euro 6 mootori lämmastikoksiidi (NOx) kogus on tänu valikulise katalüütilise redutseerimise (SCR) süsteemile väiksem. Navarale on paigaldatud AdBlue paak, mille kütuseava luuk asub diislipaagi luugist teisel pool sõidukit, et vältida paakide segiajamist. AdBlue paagi saab maksimaalse paindlikkuse tagamiseks täita nii kanistritest kui ka pumpadest. See mahutab 17 liitrit vedelikku, mis võimaldab täitmiste vahel sõita kuni 11 500 km. AdBlue süsteemiga seotud juhiabi teated on integreeritud Navara värvilisse LCD-kombimeetrisse, mis asub kesksel teabeekraanil kahe peamise näidiku vahel.
Kandevõime ja haagise vedamine
Teades, et pikapite omanikud esitavad oma sõidukitele suuri nõudmisi, muutsid Nissani insenerid Navara kandevõime ja haagise vedamise võime veel paremaks. Kandevõime on ligikaudu 900 kg ning sappa võib sõiduk võtta koguni 3500 kg haagise. Seega võib kindlalt öelda, et Navara on valmis ka kõige karmimateks ja raskemateks töödeks ning seiklusteks.
Uuenduste poolest paistab silma ka veokast, kus on kasutatud Nissani kiidetud C-kanaliga laadimissüsteemi. Nii sõitjateruumi tagaseinas kui ka veokasti külgedes on kanalid, mille abil saab koormaid väga paindlikult paigale fikseerida. Mööda C-kanaleid liikuvaid klambreid kasutades on ka väga ebakorrapärase kujuga esemeid lihtne kinnitada.
Uue Double Cabi kast on eelmise mudeli omast 67 mm pikem, ühtlasi on see oma klassi pikim: 1578 mm, mis võimaldab vedada veelgi rohkem ja pikemaid esemeid. King Cabi veokasti pikkus on 1788 mm.
Nissan Europe’i tarbesõidukite valdkonna direktor Robert Lujan ütles: „Alates 1935. aastast, kui ehitasime esimese pikapi, on üle 14 miljoni kliendi 180 riigis üle maailma otsustanud pere, kolleegide ja kauba transportimisel – mida vahel tuleb teha väga karmides oludes – just Nissani pikapi kasuks.”
Ta jätkas: „Nissani pikapitest on kujunenud lahutamatud kaaslased ning usaldusväärsed tööpartnerid nii ettevõtetele kui ka ehitajatele. Uus Nissan Navara, mis esindab Nissani pikapite 12. põlvkonda, tugineb kogemustele ja klientide tagasisidele ning viib pikapite sooritusvõime, rafineerituse, mugavuse ja omamiskulud täiesti uuele tasemele.”
Nissan Navara, mis paistab silma muljetavaldava sooritusvõime, ohutuse, tehnoloogia, mugavuse, käepäraste funktsioonide ning väikeste ülalpidamiskulude poolest, on ideaalne partner nii töö- kui ka puhkesõitudeks. Seeriasse kuulub neli varustustaset, millest kõigis on küllaldaselt varustust. Kõigil mudelitel on seitse turvapatja, elektrooniline diferentsiaalilukk ja maastikusõidu jaoks mõeldud elektroonikavarustus.