NISSANI KLIENDITEENINDUSE ÜMBERKORRALDAMINE ON ÜKS LÄBI AEGADE SUURIMAID SELLELAADSEID ETTEVÕTMISI AUTOTÖÖSTUSES
- Nissan on esimene autotootja, kes tutvustab tervel mandril kehtivat kliendilubadust.
- 2018.aastaks saavad uue ilme kokku 2500 müügiesindust ja neist 450 juba 2016.aasta märtsiks.
- Uuenduskuuri läbinud Nissani esindused paistavad silma suurema kliendirahulolu ja paremate müüginumbritega.
Rolle, Šveits, 1. oktoober 2015. Nissan teatas täna uuest algatusest Euroopa klienditeeninduse valdkonnas ja see tõotab kujuneda üheks laiahaardelisemaks klienditeeninduse ümberkorraldamise programmiks, mida autotööstuses eales nähtud. Programmi keskmes on uus kliendilubadus, mis aitab pakkuda ühtlaselt heal tasemel teenust kõikjal Euroopas, lisaks läbivad umbes 2500 müügiesindust põhjaliku uuenduskuuri. Algatus on ajendatud Nissani vankumatust soovist lähtuda kogu oma tegevuses kliendi huvidest ja seda eriti ajal, mil autotööstuses toimuvad enneolematud muudatused.
Kunagi varem ei ole ükski autotootja olnud valmis andma kõigile ühe piirkonna klientidele sellist lubadust ja seepärast võibki öelda, et see algatus annab tunnistust Nissani eesmärgist suurendada autotööstuses müügijärgse teeninduse, hinnakujunduse ja hooldusteenuste läbipaistvust. Nissan Nordic Europe piirkonnas tutvustatakse uut kliendilubadust 2016. aastal. Kliendilubaduse täpne sisu on hetkel viimistlemisel, et see sobiks ideaalselt Skandinaavia ja Baltikumi turule.
Nissani kliendilubaduse tutvustamisele kõigil Euroopa suurematel turgudel annab hoogu ka uue ilme saanud müügikeskkonna jõuline esitlemine esindustes. Programmide katseprojektid on juba lõpetatud Oxfordis ja Moskvas ning 125 esindust üle Euroopa on saanud uue ilme. 2016. aasta märtsi lõpuks saavad plaanide kohaselt uue müügikeskkonnaga uhkeldada 450 esindust ja 2018. aastaks on uuenduskuuri läbi teinud kogu Nissani edasimüüjate võrgustik ehk kokku 2500 esindust. Tehtud muudatused on end esindustes juba ära tasunud, tekitades klientides elevust ja huvi uuenduslikkuse vastu ning kasvatades seeläbi kliendirahulolu ja müüginumbreid.
Kui arvestada seda, et keskmine klient külastab esindust enne uue auto ostmist ainult ühe korra, samas kui kümme aastat tagasi tegi ta seda viis korda, siis on selge, et see, mida klient müügisaalis kogeb, on autofirmade jaoks tähtsam kui eales varem. Samal ajal ei saa autotootjad eirata mõju, mida avaldab e-kaubanduse läbimurre traditsioonilisele müügimudelile. Valitud turgudel on Nissan võtnud kasutusele uuenduslikud tehnoloogilised lahendused, mille hulka kuulub ka e-vision. See videodiagnostika töövahend on mõeldud hõivatud klientidele, kes soovivad sõiduki hooldusega seoses rohkem selgust ja läbipaistvust.
Nissani Euroopa piirkonna müügi ja turunduse vanemasepresident Guillaume Cartier kommenteeris: „Nissanil on põnev tegutseda lipulaevana, andes uue sisu ja näo ostukogemusele, mis saab kliendile osaks kas füüsilises või veebikeskkonnas. Sellega tagame, et klient on esikohal kõiges, mida teeme. Interneti võidukäigust tingituna on toimunud murrangulised muutused selles, kuidas inimesed autode kohta teavet hangivad ja neid ostavad - turg on palju avatum ja tootjad on sunnitud muutma kliendisuhtlust. Nissani uues klienditeeninduse algatuses on kesksel kohal disain, interaktiivsus, usaldus ja tehnoloogia, mis võimaldavad anda ostukogemusele täiesti uue sisu nii reaalses elus kui ka digivaldkonnas.
Cartier lisas: „Nissani kaubamärgi nurgakivideks on kvaliteet ja usaldus ning me oleme veendunud, et olenemata asukohast tuleb kõikjal järgida samu põhimõtteid. Meil on hea meel näha, et algatus on andnud juba mõningaid tulemusi meie äritegevuses, ning me oleme ka edaspidi täielikult pühendunud sellele, et tagada klientidele Nissani auto ostmisel või omamisel absoluutne selgus ja kindlustunne.
Peale Nissani füüsilise ostukogemuse täiustamise tehakse praegu põhjalikke ümberkorraldusi ka digisüsteemides - kõik see kokku on üks läbi aegade suurimaid sellelaadseid ettevõtmisi autotööstuses.