UHIUUS NISSAN NP300 NAVARA: ASETAB PIKAPITE TURUL STIILI JA SOORITUSVÕIME OSAS LATI UUELE KÕRGUSELE / AUTOSPIRIT / Uudised

UHIUUS NISSAN NP300 NAVARA: ASETAB PIKAPITE TURUL STIILI JA SOORITUSVÕIME OSAS LATI UUELE KÕRGUSELE

  • Rabav uus välimus ja salong, suurepärased tehnilised näitajad ning crossover'ile iseloomulik mugavus ja rafineeritus
  • Uus tehnoloogia ja rikkalik varustus, kuhu kuuluvad muu hulgas täisvaatemonitor, NissanConnect ja LED-esituled
  • Uus 2,3-liitrine dCi mootor on varasemast võimsam, ökonoomsem ja puhtam
  • Muljetavaldav haagise vedamise võimekus ja kandevõime
  • Oma klassi parim viieaastane või 160 000 km garantii

Uhiuus Nissan NP300 Navara, mis ühendab endas Nissani crossover'ite tehnoloogia parimad omadused ning enam kui 80 aasta pikkuse pikapite projekteerimise ja tootmise kogemuse, on tugev ja nutikas mudel, mis asetab kuni ühetonnise kandevõimega pikapite klassis lati uuele kõrgusele.

 

Uus mudel on varasemast mugavam ja rafineeritum, kuid pakub endiselt NP300 Navarale iseloomulikku suurepärast maastikuvõimekust, vastupidavust ja kandevõimet. Uus mudel on läbinud eelmise põlvkonnaga võrreldes väga põhjaliku uuenduskuuri. Tugeva ja sitke veermiku juures on tehtud hulgaliselt tehnilisi uuendusi, mis on mõjunud hästi nii sõiduomadustele kui ka praktilisusele. Uus NP300 Navara, mis esindab samasugust crossover'ile omast lähenemisviisi nagu oma klassi lipulaevad Qashqai, X-Trail ja Juke, meenutab rafineerituse, stiili, mugavuse ja kvaliteedi poolest pigem sõiduautot ning toob pikapite turule mitmed tehnoloogiad, mida selles sõidukiklassis pole varem kasutatud.

 

Uue NP300 Navara kvaliteedist annab tunnistust ka turul esimest korda pakutav viieaastane või 160 000 km tootjagarantii, mis tagab kliendile veel suurema meelerahu. 

Sõit ja juhitavus

NP300 Navara inseneride eesmärk oli muuta mudel rafineeritumaks ja pakkuda crossover'ile omaseid sõiduelamusi. Et seda saavutada, tegemata seejuures sõiduki palju kiidetud maastikusuutlikkuse arvelt järeleandmisi, võttis Nissan Double Cabi versiooni juures kasutusele uhiuue viie hoovaga tagavedrustuse, mis pakub märksa paremat sõidumugavust ja kindlamat juhitavust ning on 20 kg kergem kui varem kasutusel olnud lehtvedrustus.

 

King Cabi versiooni juures on kasutatud eelmise põlvkonna mudeliga võrreldes tunduvalt täiustatud lehtvedrustust. Uued ülakinnitusega vedrud pole varasematest alakinnitusega vedrudest mitte üksnes 7 kg kergemad, vaid lisaks on tänu nendele King Cabi tagarataste pealesõidunurk 3,1% suurem ning sõidumüra väiksem.

Tehnoloogia

Ka NP300 Navara salong paistab silma paljude Nissani välja töötatud tehniliste uuenduste poolest. NP300 Navara varustuses on enneolematult palju taskukohast tipptehnoloogiat - ja seda hoolimata sellest, et tegemist on sõidukiklassiga, kus uusima mugavus- ja ohutusvarustuse kasutuselevõtuga üldiselt ei kiirustata. Täisvaatemonitor ja piduriabi (FEB) - crossover'ite kõrgelt tunnustatud ohutussüsteemid - on pikapite varustuses midagi seninägematut. Ühesõnaga, uus NP300 Navara pakub rohkem tipptasemel tehnoloogiat kui ükski varasem pikap. Mugavuse ja ohutuse eest hoolitsevad ka spetsiaalselt NP300 Navara omanike vajadusi silmas pidades välja töötatud kiirushoidik, mägipidur (HDC) ja nõlvaltstardiabi (HSA) ning samuti võtmeta sisenemissüsteem, tahavaatekaamera ja parkimisandurid.

 

Salong 

Täiesti uue kuue saanud salong pakub esmaklassilist sõidumugavust. Interjööri iga aspekt on hoolikalt läbi mõeldud, et pakkuda juhile ja kaassõitjatele maksimaalset kvaliteeti, mugavust, ruumikust ja praktilisust.

 

Armatuurlaud on täiesti uue, n-ö tahutud kujundusega, mis muudab salongi ruumikamaks ja avatumaks. Ergonoomilised nimmetoega esiistmed, mille loomisel on kasutatud NASA tehnoloogiat, aitavad juhil kauem erksana püsida.

Et pakkuda reisijatele õdusamat keskkonda, on nii King Cabi kui ka Double Cabi varustusse võetud kahetsooniline digitaalne kliimaseade, uus tagaistme õhutussüsteem ja uued, varasemast veel mugavamad istmed.

 

Väline kujundus

Spetsiaalselt Euroopa tarbijate vajadusi ja eelistusi silmas pidades kujundatud ja projekteeritud NP300 Navara pakub nii King Cabi kui ka Double Cabi versioonina karmi ja jõulist, kuid sportlikku stiili. Kumerad ja nõgusad pinnad annavad sõidukile dünaamilise ja julge väljanägemise. Nissanile iseloomulik V-kujuline eesmine iluvõre ja bumerangikujulised LED-päevatuled muudavad mudeli margi selgelt äratuntavaks.

 

Mootorid ja käigukastid

NP300 Navara uus 2,3-liitrine dCi mootor on kuni 24% tõhusam kui eelkäija ning on ühtlasi oma klassi kõige puhtam ja ökonoomsem jõuallikas. Mootor on saadaval kahe versioonina: 118 kW ja 140 kW. Neist võimsama juures on esimest korda kõnealuses autoklassis kasutatud kahte turboülelaadurit. Jõuallikate omamiskulud on erakordselt väikesed ja CO2 heitkogus varasemaga võrreldes oluliselt tagasihoidlikum. 

 

Suurepärased mootorid vajavad suurepärast käigukasti - ja taas avaldab uus NP300 Navara muljet. Viimase põlvkonna mudel on saadaval nii esi- kui ka nelikveolisena ning valikus on standardne kuuekäiguline käsikäigukast ja seitsmekäiguline automaatkäigukast.

 

Uus NP300 Navara on ootuspäraselt võimekas nii maastikul kui ka maanteel. Nelikvedu põhineb eelmise põlvkonna mudeli õnnestunud konstruktsioonil ning tagab karmil maastikul kindla haarduvuse ja veojõu.

Kandevõime ja haagise vedamine

Teades, et pikapite omanikud esitavad oma sõidukitele suuri nõudmisi, muutsid Nissani insenerid kõigi NP300 Navara versioonide kandevõime ja haagise vedamise võime veel paremaks. Kõigi versioonide kandevõime on üle ühe tonni ning sappa võib sõiduk võtta koguni 3500 kg haagise. Seega võib kindlalt öelda, et NP300 Navara on ka kõige karmimateks ja raskemateks töödeks ja seiklusteks valmis.

 

Uuenduste poolest paistab silma ka veokast, kus on kasutatud Nissani kiidetud siinisüsteemi, mis hõlbustab koorma kinnitamist. Nii salongi tagaseinas kui ka veokasti külgedes on tugevad siinid, mille abil saab nii raskeid kui ka õrnemaid esemeid väga mugavalt ja paindlikult paigale fikseerida. Mööda siine liikuvaid klambreid kasutades on ka väga ebakorrapärase kujuga esemeid lihtne kinnitada.

 

Uue Double Cabi kast on eelmise mudeli omast 67 mm pikem, ühtlasi on see oma klassi pikim: 1578 mm. King Cabi veokasti pikkus on 1788 mm.

Nissan Europe'i tarbesõidukite valdkonna direktor Ponz Pandikuthira kommenteeris: „Alates 1935. aastast, mil ehitasime esimese pikapi, on üle 14 miljoni kliendi 180 riigis üle maailma otsustanud pere, kolleegide ja kauba transportimisel - mida vahel tuleb teha väga karmides oludes - just Nissani pikapi kasuks. Nissani pikapitest on kujunenud lahutamatud kaaslased ning usaldusväärsed tööpartnerid nii ettevõtete kui ka ehitajate jaoks. NP300 Navara, mis esindab Nissani pikapite 12. mudelipõlvkonda, tugineb ülipõhjalikele kogemustele ja klientide tagasisidele ning viib pikapite sooritusvõime, rafineerituse, mugavuse ja omamiskulud täiesti uuele tasemele." 

   

Uus NP300 Navara, mis paistab silma muljetavaldava sooritusvõime, ohutuse, tehnoloogia ja mugavuse ning väikeste omamiskulude poolest, on ideaalne partner nii töö- kui ka puhkesõitudeks.

 

Uhiuus NP300 Navara teeb Euroopas debüüdi 15. septembril Frankfurdi autonäitusel. Siis avaldatakse mudeli kohta põhjalikumat informatsiooni. Täpsed tehnilised andmed ja hinnad sõltuvad turust ning need tehakse teatavaks pisut hiljem.