NISSANIL ON EUROOPAS JULGED KASVUPLAANID
- Keskset osa etendavad strateegias crossover'id, elektrisõidukid ja autonoomne tehnoloogia
- Nissani mudelivalik on moodsam, ühtlasem ja võimsam kui kunagi varem
- Ettevõte investeerib jõuliselt teadus- ja arendustegevusse ning uuendustesse
Nissan kinnitas täna veel kord oma Euroopa kasvustrateegia põhiseisukohti - eesmärk on tõusta kõige ihaldusväärsemaks Aasia kaubamärgiks. Crossover'id, elektrisõidukid (EV) ja autonoomne sõidutehnoloogia etendavad selles strateegias keskset rolli. Nissan kavatseb ka edaspidi oma juhtpositsiooni nendes valdkondades kaitsta ja tugevdada.
Nissan on toonud viimase 12 kuu jooksul Euroopas turule 12 uut mudelit ning müünud üle 724 000 sõiduki.Crossover'ite segmendi üha kasvavale nõudlusele vastamiseks on toodud müügile Nissan Qashqai, Juke'i ja X-Traili uued versioonid, Nissani elektrisõidukid on purustanud mitmeid rekordeid ning NISMO on pakkunud põnevust väga paljudele.
Nissani armastust julge disaini, suurepärase kvaliteedi ja taskukohase tehnoloogia vastu peegeldab ka täna esitletud uus rabav ideeauto Sway, mis muudab täielikult tavaarusaamu väikeautode klassist.
„Oleme kasvanud viis aastat järjest. Meie lähenemisviis, mille eesmärk on tugevdada Nissani kaubamärki, tooteid ja teenindust, ilmselgelt toimib. Jätkame ka edaspidi investeerimist Euroopa tugevasse tootmisbaasi ning leiame, et meil on Euroopas head võimalused edasiseks kasvuks," lausus Nissan Europe'i juhatuse esimees Paul Willcox.
Ta lisas: „Oleme nautinud Euroopas läbi aegade parimaid müüginumbreid. Viie aastaga on meie läbimüük kasvanud 50%. Nissani teedrajavaid crossover'eid Qashqaid, Juke'i ja X-Traili on müüdud juba üle 410 000 ning nende mudelite uued versioonid tugevdavad Nissani juhtpositsiooni mainitud sõidukiklassis veelgi."
Nissani kasvu toetab ettevõtte tugev tootmisbaas Euroopas, mis on võimaldanud Nissanil suurendada oma turuosa enam kui 65% Euroopa riikides, kus Nissan on esindatud.
Nissan Europe'i vanemasepresident tootmise, tarneahela juhtimise ja hangete alal Colin Lawther lausus: „Möödunud rahandusaastal tootsime Suurbritannias, Hispaanias ja Venemaal üle 675 000 Nissani sõiduki.Meie müüginumbrid näitavad selgelt, et oleme arvestatav jõud kõigil Euroopa põhiturgudel."
Nissani müügiedu ja tugeva tootmisbaasi taustal on ettevõte teinud muljetavaldavaid edusamme ka kiiresti kasvaval elektrisõidukite turul - auhindadega pärjatud mudelit LEAF müüdi 2014. aastal Euroopas tervelt 15 000 eksemplari. Tänavu, mil Nissan LEAFil täitub viies aasta, täienevad Nissani elektrisõidukite read e-NV200 seitsmeistmelise versiooni ja LEAFi eriversiooniga.
Nissan kavatseb etendada tulevikutranspordi kujundamisel aktiivset rolli ning jätkab jõulist investeerimist teadus- ja arendustegevusse, soovides teha teedrajavad tehnoloogiad võimalikult paljudele klientidele kättesaadavaks. Ettevõtte üks kindlaid sihte on tuua 2020. aastaks turule lihtsad, ohutud ja taskukohased autonoomsed ehk isesõitvad autod.
Nissan pakub juba praegu hulgaliselt uuenduslikke tulevikulahendusi, millest paljud on ettevõtte enda välja töötatud, nagu näiteks sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem, distantsi hoidmise abisüsteem, täisvaatemonitor ja pimeala monitor.
„Viimastel aastatel on Nissan omandanud meie klientide jaoks täiesti uue tähenduse. Meie eesmärki pakkuda parimat võimalikult paljudele hinnatakse kõrgelt. Peale auhindadega pärjatud crossover'ite ja mitmete elektrisõidukite pakume oma sõidukite varustuses juba praegu autonoomse sõidu olulisi komponente - Nissani turvakilpi ja täisvaatemonitori," lisas Willcox.