NISSAN TERVITAB UUTE REKLAAMNÄGUDENA UEFA MEISTRITE LIIGA TÄHTI ANDRÉS INIESTAT JA THIAGO SILVAT
Nissan kinnitas oma UEFA meistrite liiga koostööpartnerluse esimesteks rahvusvahelisteks reklaamnägudeks Hispaania koondise ja Barcelona keskväljamängija Andrés Iniesta ning Brasiilia koondise ja Pariisi Saint-Germaini kapteni Thiago Silva.
Nissani kahe uue põnevuseloojana toetavad Iniesta ja Silva Jaapani autotootjat tema kampaanias, mille käigus esitletakse uuenduslikke lahendusi, mis aitavad muuta jalgpallifännide elamused nauditavamaks. Neil on keskne roll 2014/2015. hooajal, alustades peaosast Nissani uues UEFA meistrite liiga reklaamikampaanias, mille üleilmne esmaesitlus toimub UEFA superkarika otseülekande ajal 12. augustil 2014.
„Nissanil on ülimalt hea meel tervitada Nissani meeskonnas meie UEFA meistrite liiga reklaamnägudena Andrést ja Thiagot ning oleme väga elevil selle üle, et nad võtavad aktiivselt osa meie uhiuuest üleilmsest reklaamikampaaniast," ütles Nissan Europe'i turundusvaldkonna asepresident Bastien Schupp. „Mitu meistritiitlit võitnud põhimängijana toovad Andrés ja Thiago oma kire ja entusiasmi üle Nissanisse ning koos loome fännide jaoks põnevaid uuendusi."
Mängijad osalevad mitmes telereklaamis, kus näidatakse, et innovatsioon on võtmetähtsusega nii väljakul kui ka väljaspool seda, ning tekitavad jalgpallifännides ja autojuhtides põnevust. Peale reklaamikampaania on Andrés Iniestal ja Thiago Silval hulgaliselt isiklikke ülesastumisi, esinemisi matšipäeva üritustel, suhtlusvõrgustikes jm.
Andrés Iniesta ütles: „Mul on hea meel teha koostööd Nissaniga nende partnerluses UEFA meistrite liigaga. Olles võitnud oma karjääri jooksul turniiri kolmel korral, on võistlemine minu jaoks väga eriline ning võitmiseks on vaja teha palju jõupingutusi ja olla uuendusmeelne. See on jätkuvalt üks kõige põnevamaid võistlusi maailmas ja ootan pikisilmi, et seda fännidega jagada."
Thiago Silva märkis: „Mul on väga hea meel teha saabuval jalgpallihooajal Nissaniga koostööd. UEFA meistrite liiga on suurepärane turniir, millest võtavad osa parimad võistkonnad, mängijad, mänedžerid ja jalgpallinovaatorid. Hooaja jooksul kestev iganädalane draama nii väljakul kui ka väljaspool on tõesti põnev ja fännid naudivad seda."
Nissan on UEFA superkarika ja UEFA meistrite liiga ametlik rahvusvaheline autosponsor, kes sõlmis lepingu neljaks hooajaks (2014/2015 kuni 2017/2018). Ametliku koostööpartnerina on Nissan kaasatud Euroopa kõige mainekamate jalgpalliklubide võistlusesse mitme valitud toote ja teenuse kaudu.
Koostöö UEFA meistrite liigaga on järjekordne näide Nissani pühendumisest ja edust rahvusvahelistel spordiüritustel. Nissan juba toetab uhkusega 2016. aasta olümpiamängusid Rio de Janeiros, Ühendkuningriigi ja Mehhiko olümpiameeskonda, Aafrika rahvaste karikavõistlusi, USA üliõpilasmeistrivõistlusi Ameerika jalgpallis, Heismani auhinna väljaandmist, Ameerika jalgpalli Kanada liigat ning sportlastest reklaamnägusid, sh olümpiakulla võitjaid Usain Bolti ja Sir Chris Hoyd.