IDEEST REAALSUSEKS ... VIRTUAALSEKS REAALSUSEKS
Juke-R nr 001 on valmis, läbinud katsetused ja ootab kliendile kättetoimetamist ...
... samal ajal kui Nissani võimsad Juke'id säravad uues Gamelofti mobiilimängus „Asphalt 7: Heat".
Juke NISMO etendab uues mobiilimängus keskset rolli, aidates tutvustada fännidele Euroopas NISMO perekonna esimest liiget.
Öeldi, et see on võimatu. Öeldi, et seda ei juhtu kunagi. Täna on päev, mil Juke-R-is kahtlejad on vait, sest tootmisversioon nr 001 on esitlusvalmis - nii reaal- kui ka virtuaalmaailmas.
Esimene ülieksklusiivne Juke-R on valmis ja katsetused läbinud. Samal ajal on sellest meelierutavast Nissanist loodud ka miljonitele kättesaadav digitaalversioon. Rabava uue Juke NISMO kõrval on Gamelofti vastses mobiiltelefonide jaoks mõeldud rallimängus „Asphalt 7: Heat" keskne roll ka Juke-R-il.
Maailma juhtiv digitaal- ja sotsiaalmängude tootja Gameloft pakub koostöös Nissaniga fännidele võimalust katsetada Juke'i perekonna kuumimaid esindajaid iOSi või Androidiga nutitelefoni või tahvelarvuti ekraanil. Mäng „Asphalt 7: Heat" võimaldab ennast üksi või mitmekesi mängides karmis võidukihutamises Pariisist Rioni proovile panna.
Juke NISMO
Juke NISMO, millel on Nissani võistlusautodega samad omadused, hakkab 2013. aasta algul Euroopa avalikkusele Nissan Motorsporti (NISMO) nime tutvustama. Nissani tipptasemel DIG-T bensiinimootori 200 hj versiooniga varustatud Juke NISMO pakub võimsust ja kiirust taskukohase hinnaga, tegemata seejuures ökonoomsuse arvelt järeleandmisi.
Täiustatud dünaamikaga Juke NISMO, mille sõitjateruum on suurepärase NISMO eriviimistlusega, pakub juhile nii virtuaal- kui ka reaalmaailmas tõeliselt meelierutavaid sõiduelamusi.
Juke-R
Juke-R-i lugu sai alguse 2012. aasta jaanuaris Dubais, kus mudelit esitleti. Algul oli see mõeldud ühekordse ideeauto projektina, kuid hoolimata sellest, et Juke-R-i polnud kunagi plaanis ei füüsilisel ega ka virtuaalsel kujul tootmisse anda, sai Nissani pöörasest lapsukesest kiiresti legend.
GT-R-i muudetud veermiku ja Juke'i ümberkujundatud jõulise kerega R on tõeliselt ainulaadne. YouTube'is sensatsiooniks kujunenud Juke-R-i fännide arv hakkas järjest kasvama - tänaseks on Juke-R-i videoid vaadatud enam kui 5 000 000 korda.
Nii algas tee tootmisversioonini. Nissani Euroopa tegevdirektor DarrenCox selgitas: „Dubais inimesed lausa armusid Juke-R-i - paljud tahtsid Juke-R-i ideeauto meilt sealsamas tänaval ära osta! Me ei saanud sellistele pühendunud poolehoidjatele pettumust valmistada. Kuna kolm ostusoovi oli juba laekunud, lubasime valmistada Juke-R-ist piiratud seeria."
Disain ja tehnilised uuendused
Seejärel algaski arendustöö, mille eesmärk oli teha ideeautost tootmis- ja müügikõlblik mudel. Juke-R-il, mille on Nissani Euroopa tehnilise keskuse (NTC-E) nõuannete järgi ehitanud juhtiv mootorispordifirma RML, on superauto Nissan GT-R-i käigukast ja vedrustus ning FIA nõuetele vastav turvapuur.
Tänu Nissani Euroopa tehnilise keskuse arendustööle on tootmisversioon ideeautost veel võimsam: tipptasemel kahe turboga 3,8-liitrise mootori võimsus on tervelt 545 hj. Sõiduk pakub ülimalt meelierutavaid sõiduelamusi, sest sajani kiirendamiseks kulub vaid 3,0 sekundit ja tippkiirus ulatub 275 km/h-ni.
Peale tehniliste täiustuste on Juke-R nr 001 omandanud tänu Londonis asuva Nissani Euroopa disainikeskuse (NDE) ekspertide panusele ka uudse välimuse.
NDE digitaalvaldkonna tiimi juht DarrylScriven selgitas: „Juke-R-i põrkerauad ja küljeliistud kujundati ümber. Harilikult kulub selleks väga kaua aega, sest tuleb kasutada elusuuruses savimudeleid. Meil õnnestus aga arendustööle kuluvat aega tublisti kärpida, sest kasutasime tervikpildi kuvamiseks oma uut 3D-projektorit ja eriseina. Kuigi kogu protsess oli puhtalt digitaalne, on Juke-R-i viimistlus superauto vääriline."
Disainiuuendustest väärivad tähelepanu varasest rõhutatum eesmine põrkeraud ning eesmiste ja tagumiste õhuavade ning tagumise hajuti ümber olev uus süsinikkiust viimistlus, mis aitavad toonitada sõiduki kiirust ja võimsust.
Proovige Juke-R-i ja Juke NISMOT
Juke-R nr 001 on esimese kliendi poole teel ning nr 002 tootmine käib. Juke-R-i hind algab 500 000 eurost. Täpne hind oleneb ostja tellitud tehnilisest spetsifikatsioonist.
Vaatamata sellele, et Juke'i ülieksklusiivse lipulaeva rooli õnnestub istuda vaid vähestel juhtidel, võib täiustatud mudeli pakutavaid sõiduelamusi, dünaamikat, kiirust ja disaini hõlpsasti nautida mobiilimängu „Juke NISMO" vahendusel, mis jõuab üle Euroopa müügile 2013. aasta algul.
Mängu „Asphalt 7: Heat" saab aasta lõpupoole nii AppleStore'ist kui ka GooglePlayst alla laadida kõigest 0,79 euro eest.
Kõik, kes soovivad näha oma garaažis päris Juke-R-i, saavad esitada Nissani pöörase crossover'i ostusoovi e-posti teel aadressile Juke-R@Nissan.co.uk. Lisateavet Juke'i kohta leiate veebilehelt www.nissan.ee/juke.
Nissan Euroopas
Mis muudab Nissani nii silmapaistvaks?
Oleme veendumusel, et kõik, mida me teeme, peab tõukama tagant innovatsiooni ja pakkuma kõigile rõõmu. Töötame välja ootamatuid nutikaid lahendusi, mis pakuvad klientidele uusi eeliseid ning ei väsi neid üllatamast ja rõõmustamast.
Luues Nissan Qashqai, leiutasime crossover'i. Luues Nissan Juke'i, muutsime väikeautod meelierutavamateks. Huvitume uuenduslikest ideedest ja püüame teha tulevikutehnoloogiad juba praegu kättesaadavaks. Selleks leiutasime Nissan LEAFI - esimese taskukohase täiselektrilise sõiduki, mida on pärjatud paljude rahvusvaheliste auhindadega. Kiirusele ja võimsusele mõeldes otsime võimalusi pakkuda neid laiemale publikule, et kõik saaksid nendest osa ja seada senised dogmad kahtluse alla. Just seepärast oleme superauto Nissan GT-R-i kõrval välja töötanud ka Nissan DeltaWingi - kestvussõitudeks mõeldud teedrajava mudeli, mis asub autospordi traditsioone ümber kujundama.
Nissan on üks Euroopas paremini esindatud meretagune tootja. Euroopas tegeleb disaini, teadus- ja arendustegevuse, tootmise, logistika ning müügi ja turundusega enam kui 14 500 inimest. Möödunud aastal toodeti Nissani tehastes Suurbritannias, HispaaSama kehtib ka auto eest maksmise kohta: finantslahendus, mis sobib ühele inimesele ideaalselt, ei pruugi teie jaoks kõige õigem olla. See on üks põhjustest, miks tuli Nissan välja finantsteenusega Nissan Finance. Nüüdsest pakume oma esindustes kõiki uue sõiduki ostmise, hoolduse ja finantseerimisega seotud teenuseid. Meie esindustes on teil võimalik rääkida näost näkku spetsialistiga, kes aitab leida parima finantslahenduse, mis on koostatud just teie vajadusi silmas pidades.
„Uus auto on üks kallimaid ostusid, mis te oma elus teete. Kinnisvara soetamiseks pangalaenu taotledes teete eeltööd, et leida enda jaoks sobivaim lahendus. Täpselt samamoodi aitame meie teil leida auto ostmiseks parima finantslahenduse. See on tegelikult üpris lihtne. Saate valida kahe võimaluse vahel - teame väga hästi, et iga Nissani juht on erinev," lausus Nissan Nordic Europe OY Baltikumi regiooni juht Margus Mikk.
Niisiis, milles seisneb erinevus? Nissan Finance pakub lihtsaid paindlikke programme uue või tehniliselt kontrollitud kasutatud Nissani ostmiseks. Ükskõik, kas otsustate kapitali- või kasutusrendi kasuks, Nissan Finance pakub konkurentsivõimelist intressi, häid lepingutingimusi ja individuaalset kohtlemist. Ning mis kõige tähtsam, te säästate aega, sest asjaajamine toimub teie kohalikus Nissani esinduses.
Võite vahetada oma vana auto kõigis meie esindustes uue vastu. Edasimüüja hindab teie sõidukit ja teeb hinnapakkumuse. Kui teie auto on väärt rohkem kui sõiduki jääkväärtus, saate ülejäänud summat kasutada oma järgmise uue Nissani sissemakseks. Võib-olla soovite auto endale jätta. Sellisel juhul tuleb teil lihtsalt tasuda lepingus kokkulepitud jääkväärtus.
Valige sissemakse ja Nissani esindus arvutab teile kuumakse. Samuti aitab Nissani edasimüüja arvutada sõiduki jääkväärtuse lepingu lõppedes. See oleneb teie prognoositavast läbisõidust.
Niisiis, Nissan Finance pakub olenemata sellest, kui suur on teie eelarve, sõiduki soetamiseks täpselt sobivat lahendust. Kõik asjatoimingud saab teha ühes kohas - Nissani esinduses.
Lisaks Nissan Finance pakub nüüd Nissan LEAFi ostmiseks suurepäraseid tingimusi. Pakume viieaastase kasutusrendi lepingut. Esimene sissemakse on 1995 eurot, millele lisandub ELMO toetus, ning kuumakse alates 239 eurost. Üksikasjalikumat teavet pakkumise kohta saate meie lähimast esindusest.
Juke-R nr 001 on valmis, läbinud katsetused ja ootab kliendile kättetoimetamist ...
... samal ajal kui Nissani võimsad Juke'id säravad uues Gamelofti mobiilimängus „Asphalt 7: Heat".
Juke NISMO etendab uues mobiilimängus keskset rolli, aidates tutvustada fännidele Euroopas NISMO perekonna esimest liiget.
Öeldi, et see on võimatu. Öeldi, et seda ei juhtu kunagi. Täna on päev, mil Juke-R-is kahtlejad on vait, sest tootmisversioon nr 001 on esitlusvalmis - nii reaal- kui ka virtuaalmaailmas.
Esimene ülieksklusiivne Juke-R on valmis ja katsetused läbinud. Samal ajal on sellest meelierutavast Nissanist loodud ka miljonitele kättesaadav digitaalversioon. Rabava uue Juke NISMO kõrval on Gamelofti vastses mobiiltelefonide jaoks mõeldud rallimängus „Asphalt 7: Heat" keskne roll ka Juke-R-il.
Maailma juhtiv digitaal- ja sotsiaalmängude tootja Gameloft pakub koostöös Nissaniga fännidele võimalust katsetada Juke'i perekonna kuumimaid esindajaid iOSi või Androidiga nutitelefoni või tahvelarvuti ekraanil.Mäng „Asphalt 7: Heat" võimaldab ennast üksi või mitmekesi mängides karmis võidukihutamises Pariisist Rioni proovile panna.
Juke NISMO
Juke NISMO, millel on Nissani võistlusautodega samad omadused, hakkab 2013. aasta algul Euroopa avalikkusele Nissan Motorsporti (NISMO) nime tutvustama. Nissani tipptasemel DIG-T bensiinimootori 200 hj versiooniga varustatud Juke NISMO pakub võimsust ja kiirust taskukohase hinnaga, tegemata seejuures ökonoomsuse arvelt järeleandmisi.
Täiustatud dünaamikaga Juke NISMO, mille sõitjateruum on suurepärase NISMO eriviimistlusega, pakub juhile nii virtuaal- kui ka reaalmaailmas tõeliselt meelierutavaid sõiduelamusi.
Juke-R
Juke-R-i lugu sai alguse 2012. aasta jaanuaris Dubais, kus mudelit esitleti. Algul oli see mõeldud ühekordse ideeauto projektina, kuid hoolimata sellest, et Juke-R-i polnud kunagi plaanis ei füüsilisel ega ka virtuaalsel kujul tootmisse anda, sai Nissani pöörasest lapsukesest kiiresti legend.
GT-R-i muudetud veermiku ja Juke'i ümberkujundatud jõulise kerega R on tõeliselt ainulaadne. YouTube'is sensatsiooniks kujunenud Juke-R-i fännide arv hakkas järjest kasvama - tänaseks on Juke-R-i videoid vaadatud enam kui 5 000 000 korda.
Nii algas tee tootmisversioonini. Nissani Euroopa tegevdirektor DarrenCox selgitas: „Dubais inimesed lausa armusid Juke-R-i - paljud tahtsid Juke-R-i ideeauto meilt sealsamas tänaval ära osta! Me ei saanud sellistele pühendunud poolehoidjatele pettumust valmistada. Kuna kolm ostusoovi oli juba laekunud, lubasime valmistada Juke-R-ist piiratud seeria."
Disain ja tehnilised uuendused
Seejärel algaski arendustöö, mille eesmärk oli teha ideeautost tootmis- ja müügikõlblik mudel. Juke-R-il, mille on Nissani Euroopa tehnilise keskuse (NTC-E) nõuannete järgi ehitanud juhtiv mootorispordifirma RML, on superauto Nissan GT-R-i käigukast ja vedrustus ning FIA nõuetele vastav turvapuur.
Tänu Nissani Euroopa tehnilise keskuse arendustööle on tootmisversioon ideeautost veel võimsam: tipptasemel kahe turboga 3,8-liitrise mootori võimsus on tervelt 545 hj. Sõiduk pakub ülimalt meelierutavaid sõiduelamusi, sest sajani kiirendamiseks kulub vaid 3,0 sekundit ja tippkiirus ulatub 275 km/h-ni.
Peale tehniliste täiustuste on Juke-R nr 001 omandanud tänu Londonis asuva Nissani Euroopa disainikeskuse (NDE) ekspertide panusele ka uudse välimuse.
NDE digitaalvaldkonna tiimi juht DarrylScriven selgitas: „Juke-R-i põrkerauad ja küljeliistud kujundati ümber. Harilikult kulub selleks väga kaua aega, sest tuleb kasutada elusuuruses savimudeleid. Meil õnnestus aga arendustööle kuluvat aega tublisti kärpida, sest kasutasime tervikpildi kuvamiseks oma uut 3D-projektorit ja eriseina. Kuigi kogu protsess oli puhtalt digitaalne, on Juke-R-i viimistlus superauto vääriline."
Disainiuuendustest väärivad tähelepanu varasest rõhutatum eesmine põrkeraud ning eesmiste ja tagumiste õhuavade ning tagumise hajuti ümber olev uus süsinikkiust viimistlus, mis aitavad toonitada sõiduki kiirust ja võimsust.
Proovige Juke-R-i ja Juke NISMOT
Juke-R nr 001 on esimese kliendi poole teel ning nr 002 tootmine käib. Juke-R-i hind algab 500 000 eurost. Täpne hind oleneb ostja tellitud tehnilisest spetsifikatsioonist.
Vaatamata sellele, et Juke'i ülieksklusiivse lipulaeva rooli õnnestub istuda vaid vähestel juhtidel, võib täiustatud mudeli pakutavaid sõiduelamusi, dünaamikat, kiirust ja disaini hõlpsasti nautida mobiilimängu „Juke NISMO" vahendusel, mis jõuab üle Euroopa müügile 2013. aasta algul.
Mängu „Asphalt 7: Heat"saab aasta lõpupoole nii AppleStore'ist kui ka GooglePlayst alla laadida kõigest 0,79 euro eest.
Kõik, kes soovivad näha oma garaažis päris Juke-R-i, saavad esitada Nissani pöörasecrossover'i ostusoovi e-posti teel aadressileJuke-R@Nissan.co.uk. Lisateavet Juke'i kohta leiate veebileheltwww.nissan.ee/juke.
Nissan Euroopas
Mis muudab Nissani nii silmapaistvaks?
Oleme veendumusel, et kõik, mida me teeme, peab tõukama tagant innovatsiooni ja pakkuma kõigile rõõmu. Töötame välja ootamatuid nutikaid lahendusi, mis pakuvad klientidele uusi eeliseid ning ei väsi neid üllatamast ja rõõmustamast.
Luues Nissan Qashqai, leiutasimecrossover'i. Luues Nissan Juke'i, muutsime väikeautod meelierutavamateks. Huvitume uuenduslikest ideedest ja püüame teha tulevikutehnoloogiad juba praegu kättesaadavaks. Selleks leiutasime Nissan LEAFI - esimese taskukohase täiselektrilise sõiduki, mida on pärjatud paljude rahvusvaheliste auhindadega. Kiirusele ja võimsusele mõeldes otsime võimalusi pakkuda neid laiemale publikule, et kõik saaksid nendest osa ja seada senised dogmad kahtluse alla. Just seepärast oleme superauto Nissan GT-R-i kõrval välja töötanud ka Nissan DeltaWingi - kestvussõitudeks mõeldud teedrajava mudeli, mis asub autospordi traditsioone ümber kujundama.
Nissan on üks Euroopas paremini esindatud meretagune tootja. Euroopas tegeleb disaini, teadus- ja arendustegevuse, tootmise, logistika ning müügi ja turundusega enam kui14 500 inimest. Möödunud aastal toodeti Nissani tehastes Suurbritannias, Hispaanias ja Venemaal 677000 sõidukit. Kokku toodab Nissan Euroopas 24 uudset mudelit.
Nissanil on selge eesmärk tõusta Euroopas Aasia kaubamärgiks number üks.nias ja Venemaal 677 000 sõidukit. Kokku toodab Nissan Euroopas 24 uudset mudelit.
Nissanil on selge eesmärk tõusta Euroopas Aasia kaubamärgiks number üks.