NISSANI MÜÜK EUROOPAS KASVAS JAANUARIS HÜPPELISELT 15% / AUTOSPIRIT / Uudised

NISSANI MÜÜK EUROOPAS KASVAS JAANUARIS HÜPPELISELT 15%

-Tänu Euroopas toodetud mudelitele kasvas Nissani turuosa 4,2%-ni -

 

Nissan teatas, et eelmise jaanuariga võrreldes kasvas selle aasta esimese kuu läbimüük 15% võrra 55098 sõidukini, millest suure osa moodustasid Euroopas toodetud mudelid.

 

Kuigi autoturg tervikuna oli nõrk, kasvatas Nissan jaanuaris oma turuosa 0,6% võrra 4,2%-ni, kusjuures Euroopas toodetud mudelid moodustasid läbimüügist peaaegu 80%.

 

Sunderlandis toodetavcrossoverQashqai on endiselt oma turusegmendi liider ning selle läbimüük ulatus möödunud kuul peaaegu 20000 sõidukini. Qashqai väiksema venna, samuti Sunderlandis valmiva Juke'i läbimüük kasvas aastaga koguni 33%. Mõnel turul, sealhulgas Suurbritannias ja Venemaal, müüdi Juke'i sama palju või isegi enam kui Qashqaid.

 

Enamik Euroopas müüdavatest Nissani tarbesõidukitest toodetakse Hispaanias Barcelona ja Avila tehastes. Nissani tarbesõidukite läbimüük kasvas aastataguse ajaga võrreldes 16% võrra ning moodustas kogu läbimüügist olulise osa.

 

Nissani Euroopa müügiosakonna asepresident Guillaume Cartier lausus: „Nissani edu põhineb asjaolul, et ettevõte ei ole traditsiooniliste mõttemallide küüsis ning suudab klientide soove ja ootusi ennetada.

 

Nägimecrossover'ite segmendis rahuldamata vajadust ning lõime sellised mudelid nagu Murano, Qashqai ja Juke - Nissani ühe läbi aegade edukaima mudeliperekonna. Samuti uuendame pidevalt oma mootorivalikut ning loome uusi tehnoloogiaid ja uudseid lahendusi.

 

Eelkõige just selle tõttu tegime 2011.aastal Euroopas müügirekordi. On äärmiselt julgustav näha, et ilmselt jätkame sama edukalt ja sama suure hooga ka 2012.aastal."

 

Venemaa on Nissani suurim turg Euroopas ning seal kasvas ettevõtte turuosa aastaga kõige rohkem - kui 2011.aasta jaanuaris oli see 5,7%, siis käesoleva aasta jaanuaris juba 7,4%.

 

Teisteks edukaimateks turgudeks olid jaanuaris Prantsusmaa ja Suurbritannia, kus läbimüük kasvas aastataguse ajaga võrreldes 22% võrra. Itaalias kasvas Nissani turuosa 4%-ni ja põhjamaades (Taani, Norra, Rootsi, Soome ja Balti riigid) 4,6%-ni.

 

Nissani pühendumisest dünaamiliste ja uudseid segmente loovate mudelite väljatöötamisele andis järjekordselt tunnistust ettevõtte eilne teadaanne, et peagi esitletakse uut ideeautot INVITATION.

 

See innovaatiline kompaktne luukpära jõuab esimest korda avalikkuse ette järgmisel kuul Genfi autonäitusel ning selle põhjal tuuakse Euroopas 2013.aasta jooksul turule täiesti uus seeriamudel.

 

Kontakt:

Mindaugas Plukys
Communications Manager Balti riikide

Nissan Nordic Europe Oy
Laisves Ave. 1, LT-03150 Vilnius
Leedu
Tel: +370-5-2653299
mplukys@nissan-europe.com


Taina Erkkilä
Communications Director Nissan Nordic Europe Oy
Tel: +358 (0) 10 770 5311
terkkila@nissan-europe.com