Nissani uudised Genfi autonäituselt
Käesoleva aasta Genfi autonäitusel laseb Nissan igaühel heita pilgu tulevikku.
Esiteks on tulemas midagi enneolematut: kerge elektriline tarbesõiduk, mis põhineb Nissan LEAFi tehnoloogial ja populaarsel NV200 kaubikul. e-NV200 kõrval tuleb esitlusele silmapiiri avardav Nissan LEAF Nismo RC, tõeline elektrimootoriga võidusõiduauto, milles peitub tulevikule mõeldes lõputult võimalusi.
Nissan annab Nismo abil sportlikuma ilme teistelegi igihaljastele mudelitele. Nismo versioonis tulevad tutvustamisele crossover Nissan JUKE ning ka ehtsa sportauto Nissan 370Z võidusõiduversioon GT4 saab Nismo mootori. Ja muidugi on võidusõidumasin tehtud ka emissioonivabast Nissan LEAF-ist.
Samuti tutvustatakse uusi ideeautosid: Nissan Hi-Cross Concept, Nissan Invitation Concept. Nii mõnigi Nissani mudel saab pilkupüüdvaid lisandusi: näiteks selline kõrgema kategooria tehnoloogia nagu QASHQAI täisvaatemonitor on nüüd saadaval ka C-segmendi crossoverile.
Nissan JUKE’i tohutu edu tuleneb sellest, et JUKE'is on ühendatud kompaktse linnaauto väledus, kupeevääriline juhitavus ja SUV jõud. Ideeato Juke Nismo aga vallutab lausa enneolematuid kõrgusi: madalam, kiirem ja sportlikum juhtida. Rääkimata isuäratavalt lihaselisest keredisainist.
Esimesest pilgust on aru saada, et see jõuline auto on tänavatele loodud. Nissan JUKE Nismo ei ole mitte ainult pilkupüüdev: selle võimsa disaini juurde kuulub täiustatud aerodünaamika, ümberehitatud mootor aga on võimsam ja tõhusam.
Salongi muudab põnevamaks matt viimistlus ja keskkonsool, mis meenutab mootorratta kütusepaaki. Iga detail, mida juht tajub kuulmis-, nägemis- või kompimismeelega – rooliratas, pedaalid, käigukanginupp, jne – on saanud uue kujunduse, mis haarab juhti rohkem kaasa.
Oma erilise valge pärlmuttervärvi ja punaste iludetailidega on Juke Nismo lausa loodud rõõmu pakkuma.
Esimene kõikjal maailmas müügil olev elektriauto Nissan LEAF on nüüd saadaval ka võidusõidumudelina.
Nii nagu LEAFi tavapärane sõiduautoversioon, töötab ka Nissan LEAF Nismo RC tipptehnoloogilise 100% emissioonivaba liitiumioonaku toitel.
Autol on süsinikkiust monokokk-šassii ja see on ehitatud nagu tõeline võidusõidumasin.
Nissan LEAFi võidusõidumudel on 35 cm madalam, 17 cm laiem ja tunduvalt kergem kui sõiduauto-versioon ning elektrimootor ja aku paiknevad keskosas. 100 km/h saavutab see 6,82 sekundiga ning maksimumkiirus on 149 km/h, sõiduulatus 80 km ja väändemoment 280 Nm ning 80% laadimiseks kulub 30 minutit.
Nissan LEAF Nismo RC tegi esimese sõidu legendaarsel Le Mans'i rajal enne 2011. aasta 24 tunni sõitu. Täiesti emissioonivaba LEAF Nismo RC on nagu ratastel laboratoorium, mis aitab uurida uusi võimalusi tuleviku elektriautode arendamiseks.
Genfi autonäitusel näeb seda Nissani boksis, samuti pannakse see vaatamiseks välja Genfi lennujaama.
Nissan Invitation on autotootja uue põlvkonna luukpära eelkäija, põhivoolu B-segmendi võistleja, mida hakatakse müüma kõrvuti Micra ja JUKE'iga.
Ideeauto Nissan INVITATION, mis toob uusi tuuli, võtab üle kõik, mille poolest Nissani väikeautod tuntud on, ja toob nende tugevad küljed veelgi rohkem esile.
Kõigepealt torkab silma selle eriline välimus: puhas, voolujooneline siluett, mis on saavutatud oma klassi parima aerodünaamika abil, laseb aimata auto liikuvust. Väikeste välismõõtude taga aga peitub siiski üllatavalt palju salongiruumi.
Hea välimus ei piirdu üksnes välispinnaga. Tänu tipptehnoloogilisele mootorile, kergusele ja aerodünaamikale on INVITATION äärmiselt kütusesäästlik ja ka CO2 emissioonitase on madal – sihiks on seatud ülimadal 100g/km. Sellele vaatamata liigub INVITATION teel vabalt ja dünaamiliselt ning tänu heale juhitavusele on sellega lihtne ja mõnus sõita.
Mis kõige parem, INVITATION on varustatud tipptasemel ohutustehnoloogiaga. Üheks näiteks on täisvaatemonitor: esmakordselt näeb B-segmendi autol seda seadet, mis muudab nii tagurdamise kui ka parkimise stressivabaks.
Muljetavaldavalt väike kütusekulu ja äärmiselt madal emissioonitase, hea reaktsiooniga mootor ja kogu muu tehnoloogia teeb elu lihtsamaks: selge on see, et INVITATION tõepoolest lausa kutsub sõitma.
Ideeauto HI-CROSS näitab, et Nissan mõtleb jätkuvalt ülipopulaarse crossoverite segmendi tulevikule.
HI-CROSS on just nii nutikas, nagu maailm on harjunud Nissani crossoverite puhul ootama: väljast kompaktne ja seest ruumikas, elegantse ja samas läbimõeldud disainiga. Üks olulisemaid erinevusi seisneb aga selles, et ideeauto HI-CROSS puhul kasutatakse hübriid-veosüsteemi, mis põhineb liitiumaku toitel töötava elektrimootori ja 2,0 l otsesissepritsega bensiinimootori kombinatsioonil. See tähendab, et jõudluse poolest võistleb HI-CROSS 2,5 l mootoriga, kuid on niisama tõhus ja säästlik nagu palju väiksemad mootorid.
HI-CROSSi puhul kasutatakse Nissani auhinnatud emissioonivaba elektriauto LEAF akutehnoloogiat. See aitab vajadusel kiirendada ja suudab pidurdamisel tõhusalt energiat koguda, linnasõidul aga saab selle välja lülitada.
Tänu elektrimootorile on võimalik kasutada väiksemat bensiinimootorit, mis aitab säästa kütust ja vähendada heitkoguseid. HI-CROSSi puhul kasutatakse ka Nissani ühtlaselt muutuva ülekandega (CVT) süsteemi XTRONIC, mis on kohandatud neljarattaveole. Tänu uue põlvkonna madala hõõrdeteguriga disainile on ülekanne 10% tõhusam kui eelmise põlvkonna tehnoloogia puhul.
Kuid crossoveri puhul pole tähtis mitte ainult tõhusus, oluline on ka enesekindlalt mõjuv stiil, mis meeldib paljudele linnas sõitjatele. HI-CROSS on uue põneva disaini teerajaja: enesekindel joon mootorikattest tiibadeni. Vaieldamatult on tegemist crossoveriga: see on ehitatud Nissan populaarsele C-platvormile (seda kasutatakse nii Qashqai kui ka X-TRAILi puhul) ja seda ehivad uhked 21” valuveljed. Ometi mahub selle kolmele istmereale 7 inimest. Kokkuvõttes võib öelda, et HI-CROSS näitab kõrget tehnoloogilist taset ja uuenduslikkust, tänu millele Nissani crossoveritel seisab ees suur tulevik.
Nissan NV200 on tänu praktilisusele ja mugavusele kogunud auhindu ja leidnud õnnelikke omanikke kogu maailmas. Nüüd köidab see veelgi rohkem südameid ja meeli oma uue emissioonivaba mudeliga.
Ideeauto Nissan e-NV200 on maailmas esimene omasugune: tarbesõiduk, mille puhul on kasutatud sama tehnoloogiat nagu Nissani kuulsal elektriautol LEAF. Selle tundliku reaktsiooniga 80 kW vahelduvvoolu sünkroonmootor annab viivituseta 280 Nm väändemomenti, kuid ei erita seejuures CO2 ega muid heitgaase ega müra. Toidet saab auto põranda alla paigutatud liitiumioonakult. Sõiduulatus on samasugune nagu Nissan LEAFil, veojõud ja kaubaruum aga ei jää alla praegusele NV200le. Küll aga on e-NV200 kogukulu märksa väiksem kui sisepõlemismootoriga versioonide puhul.
Nissan e-NV200 sarnaneb teiste Nissani elektrisõidukitega oma jõulise esiosa poolest, kuhu on paigutatud laadimispordi luuk. Pakettklaasist katusepaneelide kaudu pääseb valgus salongi, mis on varustatud tipptehnoloogiliste kommunikatsiooniseadmete ja lameekraaniga, mis näeb välja ja toimib nagu tahvelarvuti.
Maailma esimene elektriline tarbesõiduk Nissan e-NV200 pakub parimat mõlemast maailmast: vaikne ja emissioonivaba töö, millega käib kaasas sõidurõõm, ruumikus ja kasutajasõbralik praktilisus, mida kasutajad on harjunud ootama traditsiooniliselt NV200lt.
Nissan 370Z GT4 versioon on võitjaks loodud.
Selle 3,8 l V6 VVL mootor annab uhkelt välja 410 hj. Nii võimsa tulemuse aitavad saavutada nukkvõlli optimeeritud profiilid ja tuunitud väljalaskesüsteem ning elektroonilise juhtimisega klapid.
Kõik see kokku annab ääretult jõulise auto: uskumatu kiirendus ja hämmastav juhitavus, kusjuures pidurid on nii head, et südagi võib koos autoga seisma jääda. Nissan 370Z sai Blancpaini GT4 vastupidavusvõistlustel ning samuti kuulsal Spa 24 tunni sõidul palju tunnustust.
Ometi ei ole Nissan 370Z sugugi kättesaamatu: tavaversioon pakub taskukohase hinna eest ehtsa sportauto jõudlust. Mis on ju hea, sest kindel on see, et kui te seda autot juba näete, siis tahate ta kindlasti ka ära proovida.
Nissan 370Z väljanägemine on sama hea nagu sellega sõites tekkiv tunne. Selle eksimatult äratuntava ilme juurde kuuluvad pilkupüüdvad bumerangtuled ja jõulised kaarjad jooned. Iga disainielement toob esile Nissan 370Z sügavama olemuse: see auto on loodud, et pakkuda põnevust.
Juke Shiro pakub veelgi rohkem seda, mida inimesed on nii väga oodanud: see dünaamiline crossover võtab linna ette stiilselt ja energiliselt. See on Nissani populaarse kompaktse linnaauto tippversioon.
Juke Shiro on tõepoolest särav. Selle spetsiaalne Nightshade kerevärv ja läikivmust ukseposti viimistlus sobib imeliselt kokku tuhmhõbedaste küljepeeglite ja uksekäepidemetega ning tumehallide 17” valuvelgedega.
Salongi kaunistab valge keskkonsool ja uksekäetoe kattematerjal ning kvaliteetne tumehall valgete õmblustega nahksisu. ("Shiro” on jaapani keeles "valge"). Lisavarustusena on saadaval ka keskmine käetugi; seegi on nahast ning kui see üles tõsta, avaneb ruumikas panipaik.
Kuid Juke Shiro ei ole mitte ainult hea väljanägemisega. See on ehitatud nii, et iga sõit pakuks rõõmu. Uus 190 hj sissepritsega turbomootor annab vägeva jõu, 4WD Torque Vector System tagab ideaalse juhitavuse. Esmakordselt B-segmendi autoga pakutav süsteem välistab alajuhitavuse. See tähendab, et kurve saab kiiremini võtta ja samas säilib suurepärane juhitavus – sõit pakub veelgi rohkem naudingut ja rõõmu.
Nissani lipulaeva, superauto GT-R uusim versioon tegi selle lõpuks ära: GT-R MY12 kuulub nüüd eksklusiivsesse 3 sekundi klubisse. See tähenda, et uus Nissan GT-R saavutab 100 km/h kõigest 2,8 sekundiga, purustades müütilise 3 sekundi piiri. Juhile tähendab see, et värskelt üles vuntsitud Twinturbo V6 3,8 l mootor paneb oma 550 hobujõuga südame kiiremini põksuma.
Mis aga kõige parem - jõudluse suurendamiseks pole tehtud mingeid kompromisse. Nissan GT-R on ikka 4-istmeline neljarattaveoga auto. Õigupoolest on see legendaarne jõumasin ilmselt ainus, millega saab lapsed kooli viia ja mis mahutab neljaliikmelise pere koos pagasiga.
Osa Nissan GT-Ri müüdist on aidanud luua erakordselt andekad insenerid, kes on pühendunud tänapäeva maailma kõige taskukohasema superauto pidevale täiustamisele ja arendamisele. Värskeimal versioonil on spetsiaalselt välja töötatud veosüsteem, nn. sõltumatu käigukastpeaülekanne 4WD. Selles on sõltumatu 4WD käigukast ühendatud tagumise peaülekandega. Esi- ja tagatelge ühendab süsinikkiust kardaan. Esimest korda on sidur, käigukast ja vahekast paigutatud auto tagaossa. See tagab kõigi nelja ratta ühtlase haarduvuse. Nissan GT-R on stabiilsem ja haarduvam kui eales varem ja seda mitmel moel.
Parema juhitavuse juurde kuuluvad ka selgemad tablood: Nissan GT-R MY12 on varustatud multifunktsionaalse tablooga, mille on välja töötanud Gran Turismo seeria disainerid ning millelt näete kiiresti ja selgelt infot oma sõidustiili ja auto tehniliste elementide kohta.
Esiteks on tulemas midagi enneolematut: kerge elektriline tarbesõiduk, mis põhineb Nissan LEAFi tehnoloogial ja populaarsel NV200 kaubikul. e-NV200 kõrval tuleb esitlusele silmapiiri avardav Nissan LEAF Nismo RC, tõeline elektrimootoriga võidusõiduauto, milles peitub tulevikule mõeldes lõputult võimalusi.
Nissan annab Nismo abil sportlikuma ilme teistelegi igihaljastele mudelitele. Nismo versioonis tulevad tutvustamisele crossover Nissan JUKE ning ka ehtsa sportauto Nissan 370Z võidusõiduversioon GT4 saab Nismo mootori. Ja muidugi on võidusõidumasin tehtud ka emissioonivabast Nissan LEAF-ist.
Samuti tutvustatakse uusi ideeautosid: Nissan Hi-Cross Concept, Nissan Invitation Concept. Nii mõnigi Nissani mudel saab pilkupüüdvaid lisandusi: näiteks selline kõrgema kategooria tehnoloogia nagu QASHQAI täisvaatemonitor on nüüd saadaval ka C-segmendi crossoverile.
Nissan JUKE Nismo
Esmaklassiline sportlik crossover
Nissan JUKE’i tohutu edu tuleneb sellest, et JUKE'is on ühendatud kompaktse linnaauto väledus, kupeevääriline juhitavus ja SUV jõud. Ideeato Juke Nismo aga vallutab lausa enneolematuid kõrgusi: madalam, kiirem ja sportlikum juhtida. Rääkimata isuäratavalt lihaselisest keredisainist.
Esimesest pilgust on aru saada, et see jõuline auto on tänavatele loodud. Nissan JUKE Nismo ei ole mitte ainult pilkupüüdev: selle võimsa disaini juurde kuulub täiustatud aerodünaamika, ümberehitatud mootor aga on võimsam ja tõhusam.
Salongi muudab põnevamaks matt viimistlus ja keskkonsool, mis meenutab mootorratta kütusepaaki. Iga detail, mida juht tajub kuulmis-, nägemis- või kompimismeelega – rooliratas, pedaalid, käigukanginupp, jne – on saanud uue kujunduse, mis haarab juhti rohkem kaasa.
Oma erilise valge pärlmuttervärvi ja punaste iludetailidega on Juke Nismo lausa loodud rõõmu pakkuma.
Nissan LEAF Nismo RC
Nissani elektriline võidusõiduato
Esimene kõikjal maailmas müügil olev elektriauto Nissan LEAF on nüüd saadaval ka võidusõidumudelina.
Nii nagu LEAFi tavapärane sõiduautoversioon, töötab ka Nissan LEAF Nismo RC tipptehnoloogilise 100% emissioonivaba liitiumioonaku toitel.
Autol on süsinikkiust monokokk-šassii ja see on ehitatud nagu tõeline võidusõidumasin.
Nissan LEAFi võidusõidumudel on 35 cm madalam, 17 cm laiem ja tunduvalt kergem kui sõiduauto-versioon ning elektrimootor ja aku paiknevad keskosas. 100 km/h saavutab see 6,82 sekundiga ning maksimumkiirus on 149 km/h, sõiduulatus 80 km ja väändemoment 280 Nm ning 80% laadimiseks kulub 30 minutit.
Nissan LEAF Nismo RC tegi esimese sõidu legendaarsel Le Mans'i rajal enne 2011. aasta 24 tunni sõitu. Täiesti emissioonivaba LEAF Nismo RC on nagu ratastel laboratoorium, mis aitab uurida uusi võimalusi tuleviku elektriautode arendamiseks.
Genfi autonäitusel näeb seda Nissani boksis, samuti pannakse see vaatamiseks välja Genfi lennujaama.
Ideeauto Nissan INVITATION
Nissani uus pilkupüüdev ideeauto on energiline, säästlik ja rõõmsameelne – nii välimuse kui tegude poolest.
Nissan Invitation on autotootja uue põlvkonna luukpära eelkäija, põhivoolu B-segmendi võistleja, mida hakatakse müüma kõrvuti Micra ja JUKE'iga.
Ideeauto Nissan INVITATION, mis toob uusi tuuli, võtab üle kõik, mille poolest Nissani väikeautod tuntud on, ja toob nende tugevad küljed veelgi rohkem esile.
Kõigepealt torkab silma selle eriline välimus: puhas, voolujooneline siluett, mis on saavutatud oma klassi parima aerodünaamika abil, laseb aimata auto liikuvust. Väikeste välismõõtude taga aga peitub siiski üllatavalt palju salongiruumi.
Hea välimus ei piirdu üksnes välispinnaga. Tänu tipptehnoloogilisele mootorile, kergusele ja aerodünaamikale on INVITATION äärmiselt kütusesäästlik ja ka CO2 emissioonitase on madal – sihiks on seatud ülimadal 100g/km. Sellele vaatamata liigub INVITATION teel vabalt ja dünaamiliselt ning tänu heale juhitavusele on sellega lihtne ja mõnus sõita.
Mis kõige parem, INVITATION on varustatud tipptasemel ohutustehnoloogiaga. Üheks näiteks on täisvaatemonitor: esmakordselt näeb B-segmendi autol seda seadet, mis muudab nii tagurdamise kui ka parkimise stressivabaks.
Muljetavaldavalt väike kütusekulu ja äärmiselt madal emissioonitase, hea reaktsiooniga mootor ja kogu muu tehnoloogia teeb elu lihtsamaks: selge on see, et INVITATION tõepoolest lausa kutsub sõitma.
IDEEAUTO HI-CROSS
Nissan esitleb hübriidmootoriga crossoverit
Ideeauto HI-CROSS näitab, et Nissan mõtleb jätkuvalt ülipopulaarse crossoverite segmendi tulevikule.
HI-CROSS on just nii nutikas, nagu maailm on harjunud Nissani crossoverite puhul ootama: väljast kompaktne ja seest ruumikas, elegantse ja samas läbimõeldud disainiga. Üks olulisemaid erinevusi seisneb aga selles, et ideeauto HI-CROSS puhul kasutatakse hübriid-veosüsteemi, mis põhineb liitiumaku toitel töötava elektrimootori ja 2,0 l otsesissepritsega bensiinimootori kombinatsioonil. See tähendab, et jõudluse poolest võistleb HI-CROSS 2,5 l mootoriga, kuid on niisama tõhus ja säästlik nagu palju väiksemad mootorid.
HI-CROSSi puhul kasutatakse Nissani auhinnatud emissioonivaba elektriauto LEAF akutehnoloogiat. See aitab vajadusel kiirendada ja suudab pidurdamisel tõhusalt energiat koguda, linnasõidul aga saab selle välja lülitada.
Tänu elektrimootorile on võimalik kasutada väiksemat bensiinimootorit, mis aitab säästa kütust ja vähendada heitkoguseid. HI-CROSSi puhul kasutatakse ka Nissani ühtlaselt muutuva ülekandega (CVT) süsteemi XTRONIC, mis on kohandatud neljarattaveole. Tänu uue põlvkonna madala hõõrdeteguriga disainile on ülekanne 10% tõhusam kui eelmise põlvkonna tehnoloogia puhul.
Kuid crossoveri puhul pole tähtis mitte ainult tõhusus, oluline on ka enesekindlalt mõjuv stiil, mis meeldib paljudele linnas sõitjatele. HI-CROSS on uue põneva disaini teerajaja: enesekindel joon mootorikattest tiibadeni. Vaieldamatult on tegemist crossoveriga: see on ehitatud Nissan populaarsele C-platvormile (seda kasutatakse nii Qashqai kui ka X-TRAILi puhul) ja seda ehivad uhked 21” valuveljed. Ometi mahub selle kolmele istmereale 7 inimest. Kokkuvõttes võib öelda, et HI-CROSS näitab kõrget tehnoloogilist taset ja uuenduslikkust, tänu millele Nissani crossoveritel seisab ees suur tulevik.
E-NV200
Nissani populaarne kerge tarbesõiduk saab elektrimootori
Nissan NV200 on tänu praktilisusele ja mugavusele kogunud auhindu ja leidnud õnnelikke omanikke kogu maailmas. Nüüd köidab see veelgi rohkem südameid ja meeli oma uue emissioonivaba mudeliga.
Ideeauto Nissan e-NV200 on maailmas esimene omasugune: tarbesõiduk, mille puhul on kasutatud sama tehnoloogiat nagu Nissani kuulsal elektriautol LEAF. Selle tundliku reaktsiooniga 80 kW vahelduvvoolu sünkroonmootor annab viivituseta 280 Nm väändemomenti, kuid ei erita seejuures CO2 ega muid heitgaase ega müra. Toidet saab auto põranda alla paigutatud liitiumioonakult. Sõiduulatus on samasugune nagu Nissan LEAFil, veojõud ja kaubaruum aga ei jää alla praegusele NV200le. Küll aga on e-NV200 kogukulu märksa väiksem kui sisepõlemismootoriga versioonide puhul.
Nissan e-NV200 sarnaneb teiste Nissani elektrisõidukitega oma jõulise esiosa poolest, kuhu on paigutatud laadimispordi luuk. Pakettklaasist katusepaneelide kaudu pääseb valgus salongi, mis on varustatud tipptehnoloogiliste kommunikatsiooniseadmete ja lameekraaniga, mis näeb välja ja toimib nagu tahvelarvuti.
Maailma esimene elektriline tarbesõiduk Nissan e-NV200 pakub parimat mõlemast maailmast: vaikne ja emissioonivaba töö, millega käib kaasas sõidurõõm, ruumikus ja kasutajasõbralik praktilisus, mida kasutajad on harjunud ootama traditsiooniliselt NV200lt.
370Z GT4
Nissani legendaarne sportauto – koos kõigi vidinatega
Nissan 370Z GT4 versioon on võitjaks loodud.
Selle 3,8 l V6 VVL mootor annab uhkelt välja 410 hj. Nii võimsa tulemuse aitavad saavutada nukkvõlli optimeeritud profiilid ja tuunitud väljalaskesüsteem ning elektroonilise juhtimisega klapid.
Kõik see kokku annab ääretult jõulise auto: uskumatu kiirendus ja hämmastav juhitavus, kusjuures pidurid on nii head, et südagi võib koos autoga seisma jääda. Nissan 370Z sai Blancpaini GT4 vastupidavusvõistlustel ning samuti kuulsal Spa 24 tunni sõidul palju tunnustust.
Ometi ei ole Nissan 370Z sugugi kättesaamatu: tavaversioon pakub taskukohase hinna eest ehtsa sportauto jõudlust. Mis on ju hea, sest kindel on see, et kui te seda autot juba näete, siis tahate ta kindlasti ka ära proovida.
Nissan 370Z väljanägemine on sama hea nagu sellega sõites tekkiv tunne. Selle eksimatult äratuntava ilme juurde kuuluvad pilkupüüdvad bumerangtuled ja jõulised kaarjad jooned. Iga disainielement toob esile Nissan 370Z sügavama olemuse: see auto on loodud, et pakkuda põnevust.
JUKE Shiro
Nüüd on Nissani kompaktsel linna-crossoveril ka tippversioon
Juke Shiro pakub veelgi rohkem seda, mida inimesed on nii väga oodanud: see dünaamiline crossover võtab linna ette stiilselt ja energiliselt. See on Nissani populaarse kompaktse linnaauto tippversioon.
Juke Shiro on tõepoolest särav. Selle spetsiaalne Nightshade kerevärv ja läikivmust ukseposti viimistlus sobib imeliselt kokku tuhmhõbedaste küljepeeglite ja uksekäepidemetega ning tumehallide 17” valuvelgedega.
Salongi kaunistab valge keskkonsool ja uksekäetoe kattematerjal ning kvaliteetne tumehall valgete õmblustega nahksisu. ("Shiro” on jaapani keeles "valge"). Lisavarustusena on saadaval ka keskmine käetugi; seegi on nahast ning kui see üles tõsta, avaneb ruumikas panipaik.
Kuid Juke Shiro ei ole mitte ainult hea väljanägemisega. See on ehitatud nii, et iga sõit pakuks rõõmu. Uus 190 hj sissepritsega turbomootor annab vägeva jõu, 4WD Torque Vector System tagab ideaalse juhitavuse. Esmakordselt B-segmendi autoga pakutav süsteem välistab alajuhitavuse. See tähendab, et kurve saab kiiremini võtta ja samas säilib suurepärane juhitavus – sõit pakub veelgi rohkem naudingut ja rõõmu.
Nissan GT-R MY12
0-100 km 2,8 sekundiga: Nissani lipulaev näitab uusi muskleid
Nissani lipulaeva, superauto GT-R uusim versioon tegi selle lõpuks ära: GT-R MY12 kuulub nüüd eksklusiivsesse 3 sekundi klubisse. See tähenda, et uus Nissan GT-R saavutab 100 km/h kõigest 2,8 sekundiga, purustades müütilise 3 sekundi piiri. Juhile tähendab see, et värskelt üles vuntsitud Twinturbo V6 3,8 l mootor paneb oma 550 hobujõuga südame kiiremini põksuma.
Mis aga kõige parem - jõudluse suurendamiseks pole tehtud mingeid kompromisse. Nissan GT-R on ikka 4-istmeline neljarattaveoga auto. Õigupoolest on see legendaarne jõumasin ilmselt ainus, millega saab lapsed kooli viia ja mis mahutab neljaliikmelise pere koos pagasiga.
Osa Nissan GT-Ri müüdist on aidanud luua erakordselt andekad insenerid, kes on pühendunud tänapäeva maailma kõige taskukohasema superauto pidevale täiustamisele ja arendamisele. Värskeimal versioonil on spetsiaalselt välja töötatud veosüsteem, nn. sõltumatu käigukastpeaülekanne 4WD. Selles on sõltumatu 4WD käigukast ühendatud tagumise peaülekandega. Esi- ja tagatelge ühendab süsinikkiust kardaan. Esimest korda on sidur, käigukast ja vahekast paigutatud auto tagaossa. See tagab kõigi nelja ratta ühtlase haarduvuse. Nissan GT-R on stabiilsem ja haarduvam kui eales varem ja seda mitmel moel.
Parema juhitavuse juurde kuuluvad ka selgemad tablood: Nissan GT-R MY12 on varustatud multifunktsionaalse tablooga, mille on välja töötanud Gran Turismo seeria disainerid ning millelt näete kiiresti ja selgelt infot oma sõidustiili ja auto tehniliste elementide kohta.