NISSAN TUTVUSTAB ÜLIMAT KOMPAKTSET CROSSOVERIT JUKE-R / AUTOSPIRIT / Uudised

NISSAN TUTVUSTAB ÜLIMAT KOMPAKTSET CROSSOVERIT JUKE-R

  • Juke ja GT-R on viidud kokku, et luua ülim kompaktne crossover.
  • Esialgu valmib vaid üks sõiduk, et katsetada publiku reaktsiooni ülimalt sportlikule Juke'ile.
  • Rõhutab kompaktcrossoverite meelelahustuslikku aspekti.
  • Täiesti tänavalegaalne, GT-R-i mootoriga.
  • Nissani jaoks töötas selle välja RML, lisaks andis oma panuse Nissan Technical Centre for Europe (NTC-E).
  • Hetkel on auto arendusjärgus, esimesed katsetused peaksid lõppema novembris.

Küsimus: millise tulemuse annab Nissan Juke'i ristamine Nissan GT-R-iga?

Vastus: tulemuseks on kõige kiirem, põnevam ja uljam kompaktcrossover maailmas.

Nissan ei piirdu ainult autoturu ümberkujundamise ja teerajaja positsiooniga crossoverite väljatöötamisel, mis peegeldub Qashqai ja Juke'i mudelite ülisuurtes müüginumbrites. Nüüd ollakse välja töötamas maailma esimest supercrossoverit Juke-R.

 

Praegu on mudel veel arendusjärgus, kuid Juke'i enesekindel vorm on juba selgelt näha. Kuid koopalaiendite lisamine, täiustatud eesmised ja tagumised põrkerauad ning lisaks ainulaadne lõhestatud tagatiib rõhutavad, et tegemist ei ole tavalise crossoveriga - see on Juke, mis arvab, et ta on GT-R, ja seda põhjusega. Kuid auto ei lähe tootmisesse, vaid see tänavalegaalne ideeauto valmib üksiktootena. Mudeli on välja töötanud Nissan ja selle ehitab juhtivaim võidusõiduautode ettevalmistaja RML. Lisaks annab oma panuse Nissan Technology Centre for Europe (NTC-E).

 

Kapoti all on 3,8-liitrine kahe turboga V6, mis on võetud Nissani lipulaevaks olevalt superautolt. Pakiruumi põranda alla on peidetud GT-R-i kuuekäigulise jõuülekande mehhanism, mille esimest ja tagumist otsa ühendavad modifitseeritud GT-R 4WD jõuülekanne ja veovõll. Rattakoopaid täidavad jässakad 20-tollised RAYS-i stantsitud valuveljed.

 

Salongis saavad kokku maasturi ja superauto omadused. Juke'i armatuurlauda on veidi muudetud, et teha ruumi GT-R-i näidikutele, skaaladele ja 7-tollisele kohandatavale LCD-ekraanile. Juke'i mootorratta kütusepaagist inspireeritud legendaarne keskkonsool on jäetud alles, kuid ülejäänud salong meenutab masinat, mille koht on võidusõidurajal. Nähtavas turvapuuris on kaks 5-punktiliste rihmadega korvistet, mis vastavad FIA turvastandarditele. Suurem jäikus tagab ülima suutlikkuse.

 

Nissan Juke on üks põnevamatest autodest praegusel turul. Selle enesekindlas crossoverikonstruktsioonis on tabatud Euroopa autoostjate fantaasialend; nüüd, kui sõidukit on müüdud veidi kauem kui aasta, ületab selle müüginumber juba 100 000 ühikut," ütles Nissani Euroopa müügi ja turunduse vanemasepresident Paul Willcox.

 

Juke'i võib õigustatult nimetada sportlikuks tuletiseks ja Juke-R avastab seda territooriumi. Juke-R-is, mis on ühtviisi kodus nii maanteel kui ka võidusõidurajal, on esindatud kaks kõige põnevamat autot kogu meie mudelivalikus ja see mudel rõhutab tehnilisi uuendusi, mis viivad Nissanit edasi.Selles autos väljendub kogu dünaamiline sõidukogemus ja veelgi enam - kõik see, mille me oleme pannud oma autodesse."

 

Põhjalikumaid andmeid Juke-R-i kohta ja auto edasist arengukäiku saate vaadata meie veebilehelt:

https://www.facebook.com/NissanJukeOfficial

http://www.youtube.com/user/NissanJuke

 

Märkused toimetajale

 

Valmistatakse ainult kaks Juke-R-i. Üks saab parempoolse ja teine vasakpoolse rooli.

 

Nissan on osalenud võidusõitudel alates 1960. aastast. Praegu osaletakse MM-sarjas, Super GT ja LMP2 sarjades ning paljudel teistel võidusõitudel kogu maailmas.

 

Nissan asutas GT Akadeemia, mis on Playstationi Gran Turismo ainulaadne võistlus, andes videomänguritele tõetruu võimaluse saada võidusõiduauto piloodiks.

 

 

Nissan ja RML

Viimase 21 aasta jooksul on Nissan kasutanud mitmes eriprojektis RML-i kogemusi.

 

Põhifaktid

  • 1984 - võidusõitja ja võidusõiduautode konstruktor Ray Mallock asutas ettevõtte Ray Mallock Limited (RML). Ettevõte alustas võidusõiduautode prototüüpide ehitamise ja katsetamisega sportautode maailmameistrivõistlustel.
  • 1990 - RML-i esimene koostöö Nissaniga - meeskond osales tehase toetusel R90C prototüübiga Le Mans' võidusõidul. Esikohal olev auto läks siserajale, juhtis võidusõitu viis tundi ja tegi enne rajalt väljasõitmist kiireima ringiaja.
  • 1998-1999 - RML sõitis tehase toetusel Nissan Primeratel British Touring Car' meistrivõistlustel, võitis 1998. ja 1999. aastal meeskonna ja konstruktori auhinnad. 1999. aastal võitis Laurent Aïello juhtide meistrivõistluse.
  • 2003 - RML lõi Nissani jaoks „hundi lambanahas" - kaks ettevõtet tõid koos turule Micra-R - ilma kahtlusteta tõetruu linnaauto, mille tagaistmete asemel on täiuslik Nissan Primera võidusõidumootor. Hiljem asendati see mootor Nissan 350Z V6 mootoriga.

Nissan Euroopas

Nissan on üks Euroopas paremini esindatud meretagustest tootjaist, kelle disaini, uuringu ja arenduse, tootmise, logistika ning müügi ja turundusega tegeleb enam kui12 500 inimest. Eelmisel aastal toodeti Nissani tehastes Ühendkuningriigis, Hispaanias ja Venemaal üle 528000 sõiduki, sh väikesed mahtuniversaalid, auhindadega pärjatud maasturid, linnamaasturid ja kaubikud. Hetkel pakub Nissan Euroopa turul 24 erinevat ja uudset toodet ning on saamas juhtivaimaks Jaapani automargiks Euroopa turul.