NISSAN 80. GENFI RAHVUSVAHELISEL AUTONÄITUSEL
Nissan 80. Genfi rahvusvahelisel autonäitusel
Genfi rahvusvahelisel autonäitusel esitletakse esmakordselt Nissani uut, Micra asemele tulevat globaalse turu jaoks valmistatud väikeautot. See on esimene täiesti uuele Nissani V-platvormile arendatud mudel.
Erilist tähelepanu pöörati uue V-platvormi kaalu vähendamisele, muutes nii auto säästlikumaks ja keskkonnasõbralikumaks. Auto müügiga tehakse juba apillis algust Tais, Euroopasse jõuab uus mudel sügisel.
Juke
Sportlikku stiilsust ja maasturi jõulisust omanäoliselt ühendav väikeauto Juke on loodud värskendama B-segmenti - klassi kus isikupära aastate jooksul praktiliselt kauduma läinud.
Nissani crossover'ite perekonna kolmas liige tugevdab veelgi ettevõtte juhtpositsiooni selle üha populaarsema sõidukitüübi arendajana.
Juke'i tippvariandi uue, ülelaadimisega ja otsesissepritsega bensiinimootori võimsus on 140 kW ja pöördemoment 240 Nm. 1,6-liitrine otsesissepritsega turbomootor on saadaval Nissani nelikveosüsteemiga ALL-MODE, mida on täiendatud pöördemomenti juhtiva tehnoloogiaga. Lisaks pöördemomendi jagamisele esi- ja tagarataste vahel - kuni suhteni 50 : 50 - jagab see nüüd pöördemomenti ka tagasilla rataste vahel, et kurvides sõitmisel veojõudu suurendada ja alajuhitavust vähendada. Sellise uuenduse rakendamine väikeautol on esmakordne.
Teised valikus olevad mootorid on Nissani 1,6-liitrine 16-klapine mootor, mis arendab oma uue ainulaadse kahekordse sissepritsesüsteemi toel 86 kW võimsust ja 157 Nm pöördemomenti, ning 1,5-liitrine dCI ühisanummootor, mille võimsus on 81 kW ja pöördemoment 240 Nm.
Alates sügisest tuleb Juke lisaks Euroopale müügile ka Jaapanis ja Põhja-Ameerikas.
Leaf
LEAF on Nissani C-segmendi elektriline pereauto. LEAF on esimene globaalse autotootja poolt täielikult elektrisõidukina kujundatud masstootmise mudel ning ühtlasi on see ka Nissani ja tema koostööpartneri Renault' elektrisõidukite tooterea esimene mudel.
Täiesti uuele elektrisõidukite platvormile ehitatud LEAF hiilgab ka oma 2700 mm teljevahega. Masin on 4445 mm pikk, 1770 mm lai ja 1550 mm kõrge. Nissani enda arendatud väikesemõõduline elektrimootor paikneb auto esiotsas ja käitab esirattaid. Vahelduvvoolumootori võimsus on 80 kW ja pöördemoment 280 Nm, millest piisab enam kui 140 km/h täiskiiruseks. Täislaetud akudega saab sõita ligikaudu 160 km.
Elektrimootori toide tuleb Nissani arendatud kihilisest liitiumioonakust, mille väljundvõimsus on üle 90 kW. LEAFi akude 48 moodulit on paigaldatud põranda ja istmete alla. Akut laetakse ka auto pidurdamisel ja aeglustamisel tagastatava energiaga.
50 kW alalisvoolu kiirlaadijaga saab aku vähem kui 30 minuti jooksul 80%ni laadida. Kuni kiirlaadimispostide laiema levikuni loodetakse, et enamik omanikest laevad oma sõidukeid kas kodus või töö juures tavalisest 220...240 V elektrivõrgust. Sellistes tingimustes kulub täiesti tühja aku täislaadimiseks umbes kaheksa tundi. Nii tavalise kui kiirlaadimise pistmik paikneb käepäraselt LEAFi esiosas.
Osades Euroopa riikides saab mudelit tellima asuda juba suvel ning esimesed autod jõuavad klientideni käesoleva aasta lõpuks.
Uuendatud Qashqai
Nissani keskmise suurusega crossover Qashqai sai põhjalikult uuendatud, et kindlustada selle positsiooni klassi liidrina ja pakkuda Euroopas lisaks tavalistele luukpäradele isikupäraseid alternatiivseid võimalusi.
Kõige märgatavamad välised muutused on toimunud Qashqai esiosaga. Täiesti uus mootorikate, eesmine põrkeraud, poritiivad, iluvõre ja esilaternad annavad Qashqaile viimistletuse, esinduslikkuse ja kvaliteedi hõngu. Uus eestvaade on ühine Qashqai+2-ga. Salongi uuendused lisavad esmaklassilisuse tunnet ja otstarbekust.
Disainis läbi viidud muudatused on parandanud õhuvoolu ja vähendanud auto tuuletakistuse teguri 0,34-lt 0,33-le. Tänu värskendatud Qashqai aerodünaamilistele täiustustele tuleb uus Eco variant toime vähendatud CO2 heitkogusega. Aerodünaamiliste ilukilpide paigaldamine, eesmiste udutulede pesade katmine, väikese veeretakistusega rehvide paigaldamine ja lõppülekande ülekandearvude muutmine võimaldavad vähendada Qashqai CO2 heitkoguse 137 grammilt 129 grammini kilomeetri kohta.
Uuendatud Pathfinder ja Navara
Avalikkuse ette tuuakse ka põhjalikult värskendatud Pathfinder ja Navara. Genfi autonäitusel esitletakse nende uut, 3,0-liitrist V6 diiselmootorit. Väljundvõimsus 175 kW ja pöördemoment 550 Nm on oma klassi parimad. 2,5-liitrise dCI mootori oluliste uuenduste tulemuseks on võimsuse ja pöördemomendi suurenemine ning heitmete ja kütusekulu vähenemine. Võimsus suurenes 14 kW (19 hj) võrra 140 kW-ni ja pöördemoment 47 Nm võrra 450 Nm-ni.
Käsikäigukastiga variantide kombineeritud kütusekulu on 8,4 l / 100 km ehk 1,4 l väiksem ning CO2 heitkogus on vähenenud 40 g võrra 224 grammini kilomeetri kohta. Mõlemad väärtused on oma klassi parimate hulgas. Mõnel turul on saadaval ka kübemefiltirga diiselmootori variant.
Lisaks on parandatud siseruumi kvaliteeti, mugavust ja viimistlust. Klientidele tarnimine algab märtsis.
370Z Roadster
Nissani kultusliku Z-auto kabriolettvariant teeb oma Euroopa etteaste Genfi autonäitusel. Sarnaselt Coupé variandiga käitab Roadsteri tagarattaid Nissani 3,7-liitrine 241 kW võimsusega ja 363 Nm pöördemomendiga V6 mootor. See on saadaval Nissani ainulaadse optimaalsete pöörete vahemikku otsiva Syncro Rev Control käsikäigukastiga ning ka käiguvahetuslabadega lülitatava seitsmekäigulise automaatkastiga.
Auto kokkuklapitav katus kaob 20 sekundi jooksul ilma esiklaasi turvakinnituste vabastamise vajaduseta. Ukse lukustusnupu kolmesekundilise vajutamise teel on katust võimalik langetada ka autost väljaspool olles. Klientidele tarnimine algab märtsis.
***
Nissani pressikonverents toimub 12.03.2010 kell 12.00 4150 hallis.
Üritust võõrustab Nissan Motor Co., Ltd. tegevjuht Carlos Ghosn.
Teave uue rahvusvahelise turu auto kohta
Auto täielikud andmed ja pildid avalikustatakse 02.03.2010 kell 12.00 (CET) Nissan Europe'i uuel meedia veebisaidil: http://www.newsroom.nissan-europe.com/
Lisainformatsioon:
Henri Daum, Nissan Nordic Europe turundusjuht, Tel: +372 53435754; E-post: hdaum@nissan-europe.com
Nissan Nordic Europe Oy, Communications Director, Taina Erkkilä, +358 (0)10 770 5311, terkkila@nissan-europe.com
Nissan Euroopas
Disaini, uuringu ja arenduse, tootmise, logistika ning müügi ja turundusega tegeleb Nissan Europe's ligi 12 400 inimest. 2008. finantsaasta jooksul müüs Nissan 530 000 sõidukit 40sse Euroopa riiki, k.a. Venemaale. Samal ajal toodeti 450 000 sõidukit Hispaania ja Suurbritannia tehastes.Lisainformatsioon: www.nissaneurope-newsbureau.com
Nissan Nordic Europe OY
Nissan Nordic Europe OY põhitegevuseks on Nissani sõidukite ja varuosade import ning hulgimüük Nissani edasimüüjatele Eestis, Lätis, Leedus, Soomes, Rootsis, Norras ja Taanis. Nissan Nordic Europe Eesti kontor asub Tallinnas Osmussaare tee 10 ning haldab Baltimaade edasimüüjaid.
- Nissani uue globaalse väikeauto maailma esmaesitlus
- Väikese crossover'i Juke maailma esmaesitlus
- Nissani esimese elektrisõiduki Leaf Euroopa esmaesitlus
- Uuendatud Qashqai esmaesitlus
- Värskendatud Pathfinder ja Navara
- 370Z Roadsteri esmaesitlus Euroopa autonäitusel
- Globaalne väikeauto
Genfi rahvusvahelisel autonäitusel esitletakse esmakordselt Nissani uut, Micra asemele tulevat globaalse turu jaoks valmistatud väikeautot. See on esimene täiesti uuele Nissani V-platvormile arendatud mudel.
Erilist tähelepanu pöörati uue V-platvormi kaalu vähendamisele, muutes nii auto säästlikumaks ja keskkonnasõbralikumaks. Auto müügiga tehakse juba apillis algust Tais, Euroopasse jõuab uus mudel sügisel.
Juke
Sportlikku stiilsust ja maasturi jõulisust omanäoliselt ühendav väikeauto Juke on loodud värskendama B-segmenti - klassi kus isikupära aastate jooksul praktiliselt kauduma läinud.
Nissani crossover'ite perekonna kolmas liige tugevdab veelgi ettevõtte juhtpositsiooni selle üha populaarsema sõidukitüübi arendajana.
Juke'i tippvariandi uue, ülelaadimisega ja otsesissepritsega bensiinimootori võimsus on 140 kW ja pöördemoment 240 Nm. 1,6-liitrine otsesissepritsega turbomootor on saadaval Nissani nelikveosüsteemiga ALL-MODE, mida on täiendatud pöördemomenti juhtiva tehnoloogiaga. Lisaks pöördemomendi jagamisele esi- ja tagarataste vahel - kuni suhteni 50 : 50 - jagab see nüüd pöördemomenti ka tagasilla rataste vahel, et kurvides sõitmisel veojõudu suurendada ja alajuhitavust vähendada. Sellise uuenduse rakendamine väikeautol on esmakordne.
Teised valikus olevad mootorid on Nissani 1,6-liitrine 16-klapine mootor, mis arendab oma uue ainulaadse kahekordse sissepritsesüsteemi toel 86 kW võimsust ja 157 Nm pöördemomenti, ning 1,5-liitrine dCI ühisanummootor, mille võimsus on 81 kW ja pöördemoment 240 Nm.
Alates sügisest tuleb Juke lisaks Euroopale müügile ka Jaapanis ja Põhja-Ameerikas.
Leaf
LEAF on Nissani C-segmendi elektriline pereauto. LEAF on esimene globaalse autotootja poolt täielikult elektrisõidukina kujundatud masstootmise mudel ning ühtlasi on see ka Nissani ja tema koostööpartneri Renault' elektrisõidukite tooterea esimene mudel.
Täiesti uuele elektrisõidukite platvormile ehitatud LEAF hiilgab ka oma 2700 mm teljevahega. Masin on 4445 mm pikk, 1770 mm lai ja 1550 mm kõrge. Nissani enda arendatud väikesemõõduline elektrimootor paikneb auto esiotsas ja käitab esirattaid. Vahelduvvoolumootori võimsus on 80 kW ja pöördemoment 280 Nm, millest piisab enam kui 140 km/h täiskiiruseks. Täislaetud akudega saab sõita ligikaudu 160 km.
Elektrimootori toide tuleb Nissani arendatud kihilisest liitiumioonakust, mille väljundvõimsus on üle 90 kW. LEAFi akude 48 moodulit on paigaldatud põranda ja istmete alla. Akut laetakse ka auto pidurdamisel ja aeglustamisel tagastatava energiaga.
50 kW alalisvoolu kiirlaadijaga saab aku vähem kui 30 minuti jooksul 80%ni laadida. Kuni kiirlaadimispostide laiema levikuni loodetakse, et enamik omanikest laevad oma sõidukeid kas kodus või töö juures tavalisest 220...240 V elektrivõrgust. Sellistes tingimustes kulub täiesti tühja aku täislaadimiseks umbes kaheksa tundi. Nii tavalise kui kiirlaadimise pistmik paikneb käepäraselt LEAFi esiosas.
Osades Euroopa riikides saab mudelit tellima asuda juba suvel ning esimesed autod jõuavad klientideni käesoleva aasta lõpuks.
Uuendatud Qashqai
Nissani keskmise suurusega crossover Qashqai sai põhjalikult uuendatud, et kindlustada selle positsiooni klassi liidrina ja pakkuda Euroopas lisaks tavalistele luukpäradele isikupäraseid alternatiivseid võimalusi.
Kõige märgatavamad välised muutused on toimunud Qashqai esiosaga. Täiesti uus mootorikate, eesmine põrkeraud, poritiivad, iluvõre ja esilaternad annavad Qashqaile viimistletuse, esinduslikkuse ja kvaliteedi hõngu. Uus eestvaade on ühine Qashqai+2-ga. Salongi uuendused lisavad esmaklassilisuse tunnet ja otstarbekust.
Disainis läbi viidud muudatused on parandanud õhuvoolu ja vähendanud auto tuuletakistuse teguri 0,34-lt 0,33-le. Tänu värskendatud Qashqai aerodünaamilistele täiustustele tuleb uus Eco variant toime vähendatud CO2 heitkogusega. Aerodünaamiliste ilukilpide paigaldamine, eesmiste udutulede pesade katmine, väikese veeretakistusega rehvide paigaldamine ja lõppülekande ülekandearvude muutmine võimaldavad vähendada Qashqai CO2 heitkoguse 137 grammilt 129 grammini kilomeetri kohta.
Uuendatud Pathfinder ja Navara
Avalikkuse ette tuuakse ka põhjalikult värskendatud Pathfinder ja Navara. Genfi autonäitusel esitletakse nende uut, 3,0-liitrist V6 diiselmootorit. Väljundvõimsus 175 kW ja pöördemoment 550 Nm on oma klassi parimad. 2,5-liitrise dCI mootori oluliste uuenduste tulemuseks on võimsuse ja pöördemomendi suurenemine ning heitmete ja kütusekulu vähenemine. Võimsus suurenes 14 kW (19 hj) võrra 140 kW-ni ja pöördemoment 47 Nm võrra 450 Nm-ni.
Käsikäigukastiga variantide kombineeritud kütusekulu on 8,4 l / 100 km ehk 1,4 l väiksem ning CO2 heitkogus on vähenenud 40 g võrra 224 grammini kilomeetri kohta. Mõlemad väärtused on oma klassi parimate hulgas. Mõnel turul on saadaval ka kübemefiltirga diiselmootori variant.
Lisaks on parandatud siseruumi kvaliteeti, mugavust ja viimistlust. Klientidele tarnimine algab märtsis.
370Z Roadster
Nissani kultusliku Z-auto kabriolettvariant teeb oma Euroopa etteaste Genfi autonäitusel. Sarnaselt Coupé variandiga käitab Roadsteri tagarattaid Nissani 3,7-liitrine 241 kW võimsusega ja 363 Nm pöördemomendiga V6 mootor. See on saadaval Nissani ainulaadse optimaalsete pöörete vahemikku otsiva Syncro Rev Control käsikäigukastiga ning ka käiguvahetuslabadega lülitatava seitsmekäigulise automaatkastiga.
Auto kokkuklapitav katus kaob 20 sekundi jooksul ilma esiklaasi turvakinnituste vabastamise vajaduseta. Ukse lukustusnupu kolmesekundilise vajutamise teel on katust võimalik langetada ka autost väljaspool olles. Klientidele tarnimine algab märtsis.
***
Nissani pressikonverents toimub 12.03.2010 kell 12.00 4150 hallis.
Üritust võõrustab Nissan Motor Co., Ltd. tegevjuht Carlos Ghosn.
Teave uue rahvusvahelise turu auto kohta
Auto täielikud andmed ja pildid avalikustatakse 02.03.2010 kell 12.00 (CET) Nissan Europe'i uuel meedia veebisaidil: http://www.newsroom.nissan-europe.com/
Lisainformatsioon:
Henri Daum, Nissan Nordic Europe turundusjuht, Tel: +372 53435754; E-post: hdaum@nissan-europe.com
Nissan Nordic Europe Oy, Communications Director, Taina Erkkilä, +358 (0)10 770 5311, terkkila@nissan-europe.com
Nissan Euroopas
Disaini, uuringu ja arenduse, tootmise, logistika ning müügi ja turundusega tegeleb Nissan Europe's ligi 12 400 inimest. 2008. finantsaasta jooksul müüs Nissan 530 000 sõidukit 40sse Euroopa riiki, k.a. Venemaale. Samal ajal toodeti 450 000 sõidukit Hispaania ja Suurbritannia tehastes.Lisainformatsioon: www.nissaneurope-newsbureau.com
Nissan Nordic Europe OY
Nissan Nordic Europe OY põhitegevuseks on Nissani sõidukite ja varuosade import ning hulgimüük Nissani edasimüüjatele Eestis, Lätis, Leedus, Soomes, Rootsis, Norras ja Taanis. Nissan Nordic Europe Eesti kontor asub Tallinnas Osmussaare tee 10 ning haldab Baltimaade edasimüüjaid.