Pathfinder pälvis parima maasturi tiitli Prantsuse off-roadi ajakirjalt “4x4 Magazine”
Tiitli “4x4 of the Year” võitja selgitamiseks korraldati küsitlus prantuse off-road ajakirja “4x4 Magazine” lugejate seas. Finaali jõudsid Nissan Pathfinder koos Jeep Grand Cherokee ja Range Rover Sport’iga.
Pathfinder on unikaalne sõiduk, milles on kombineeritud maasturi suutlikkus, mahtuniversaali praktilisus ja sedaani mugavus. Auto jõudis meie turule eelmisel aastal ja on tänaseks palju populaarsust kogunud, mille tulemusel on Pathfinder enimmüüdud maastur Prantsusmaal.
Tema nelikveo süsteem ALL MODE 4x4 on elektrooniliselt juhitav ja oli algselt kasutusel superautol Skyline GT-R. Nüüd kasutatakse seda süsteemi ka X-Trailil ja Navaral. ALL MODE 4x4 tagab väga hea maastikusuutlikkuse, mille kinnituseks on, et parima maasturi väljaselgitamise lõppvõistlusel sõjaväe territooriumi treeningalal väljus võitjana Pathfinder. Pathfinderi südameks on 2,5-liitrine turbodiiselmootor, mille maksimaalne võimsus on 178 hj ning pöördemoment 403 Nm. Nende näitajataega edestab ta paljusid suuremate mootoritega konkurente, kuid on seejuures ökonoomsem. Lisaks on võimalik valida sportautolt 350Z tuntud V6 mootorit, mille töömaht on 4 liirit ja võimsus 269 hj.
Selle agressiivse välisdisainiga maasturi salong on ääretult maitsekas ja mahtuniversaalilikult funktsionaalne. Salongis on kolm rida istmeid ja enim pagasiruumi oma klassi sõidukite seas. Tänu eeskujulikult läbimõeldud salongilahendusele on sinna võimalik paigutada kuni 2,8-meetri pikkuseid esemeid.
Alati on meeletult raske olnud toota autot, mis oleks ühtmoodi hea nii kõvakattega teel kui ka maastikul. Selle saavutamiseks on Nissan võtnud täiesti teise suuna. Nissan uuris, mida kliendid soovivad ja tegi täpselt sellise auto, isegi kui see tähendas mõnest traditsioonilisest maasturi väärtusest loobumist.
“Nissan Pathfinderi puhul on kombineeritud head maastiku- ja asfaldisõidu omadused ning lisaks sellele sobib ta ideaalselt pereautoks” tähendas ajakiri “4x4 Magazine”.
Pathfinder on noppinud auhindu varemgi. Inglise ajakiri “4x4 Magazine” hääletas ta parimaks “Middleweight 4x4” sõidukiks ja lätlased valisid ta aasta 2005 parimaks maasturiks.