2006. a. populaarseim pikap Euroopas - Nissan Navara
2005. aasta hilissügisel debüteerinud premium klassi pikap Nissan Navara võttis turule jõudes oodatult sisse Euroopa müüduima pikapi positsiooni.
2006. aasta jooksul müüdi Euroopas 45 200 Navarat, millega mudel hõivas 25% kogu pikap-tüüpi sõidukite turust. Navara müüginumbritele lisandus veel tema eelkäija, 13 000 Nissan Pickup mudeli registreerimine. Müües kokku ligemale 60 000 pikapsõidukit, oli Nissan 32%-ga segmendi absoluutne valitseja.
Lisaks suurele menule ostjate hulgas on Navara korduvalt pälvinud tiitleid erinevatelt ekspertidelt. Kultusmudeli staatust nautiv sõiduk on valitud 2006. aasta parimaks pikap-tüüpi sõidukiks Venemaal, mitmed mainekad Euroopa autoajakirjad on nimetanud Navara parimaks pikapiks ja elustiiliautoks juba viimasel kolmel aastal järjest.
Nissan Navara üheks edu saladuseks on maailma suurima valikuga maasturite tootja 70. aastane kogemus pikapide valmistamisel. Teiseks oluliseks teguriks on kindlasti auto uuenduslik kontseptsioon koos segmendi jaoks seninägematu varustusloeteluga. Tavapäraselt vaid luksusautodel esinev varustus teeb Nissan Navarast oma klassi prestiižikaima esindaja. Auto varustusse kuuluvad muuhulgas automaatkäigukast, roolilt juhitav püsikiiruse hoidja, kahetsooniline kliimaseade, DVD-l baseeruv satelliit-navigatsioonisüsteem, Bluetooth telefonisüsteem, vihmasensoriga klaasipuhastid, elektriliselt reguleeritavad nahkpolstriga istmed, roolilt juhitav tipptasemel audiosüsteem jpm.
Ning nagu sellest kõigest veel vähe oleks, lisab enesekindlust auto võimekus. Nissan Navara on oma klassi kõige võimsam esindaja, auto jõuline mootor tagab Navarale segmendi parima sooritusvõime, kiirenduse ja lõppkiiruse näitajad.