Nissan näitab Hannoveri autonäitusel hübriidveokit Cabstar ja ideeautot NV200
Septembri lõpus Saksamaal Hannoveris toimuval autonäitusel esitleb Nissan populaarse tarbesõiduki Cabstar hübriidversiooni ja tutvustab uut ideeautot NV200.
Cabstari hübriidauto jõuallikas on ühekettalise siduriga süsteem, mis koosneb olemasolevast 3-liitrisest (ZD30) diiselmootorist võimsusega 150 hj ja vaheldist ning vastavatest juhtplokkidest. See tehnoloogia töötati välja koostöös ettevõttega ZF, kes on Nissani tehniline partner hübriidtehnoloogia alal. Cabstari liitium-ioonaku on pärit Nissani ja Jaapani firma NEC ühiselt ettevõttelt.
Nissani hinnangul suudab Cabstari hübriidauto vähendada kütusekulu olenevalt sõidustiilist kuni 30 protsenti. Cabstari hübriidautol on ka uuenduslik tehnoloogia Stop/Start, mis lülitab kütuse säästmiseks mootori automaatselt välja.
Teine selle mudeli tähelepanuväärne omadus on regeneratiivpidurdus, mis tähendab, et pidurdamisel tekkiv kineetiline energia salvestatakse auto akus.
Cabstari uuendused
- Uus manuaalne robotkäigukast muudab Cabstari veelgi ahvatlevamaks.
- Kuuekäigulisel käigukastil põhinev uus süsteem on loodud samuti koostöös ZF‑iga.
- Nii juhi kui ka kaasreisija mugavuse ja heaolu nimel on hulgaliselt uuendusi läbinud ka Cabstari sisemus.
NV200
Näitusel esitletakse ka NV200 ideeautot. Esmakordselt eelmise aasta Tokyo autonäitusel tutvustatud NV200 laseb heita pilgu kaasaegse kaubiku tulevikule.
NV200 loomisel peeti silmas vee all töötava uurija ja fotograafi vajadusi. Selle eriala spetsialisti nõudmistele vastamiseks on ideeautos väljatõmmatav pagasiruum, mis on jaotatud mitmeks osaks. Seal saab hoida mitmesugust sukeldumis- ja fotograafiavarustust.
Londonis asuvas Nissan Design Europe’i kontoris välja töötatud NV200 näitab, et Nissan kasutab emotsionaalset disaini, alternatiivset mõtteviisi ja julget uuenduslikkust ka kaubikute, mitte ainult sõiduautode tootmisel.
Nissani väljapanek Hannoveri autonäitusel asub saalis 16 (väljapanek nr B 020).
Nissan Motor Co., Ltd kergete kaubikute osakonna (LCV BU) asepresidendi Andy Palmeri pressikonverents toimub 24. septembril kell 10.00.
Cabstari hübriidauto jõuallikas on ühekettalise siduriga süsteem, mis koosneb olemasolevast 3-liitrisest (ZD30) diiselmootorist võimsusega 150 hj ja vaheldist ning vastavatest juhtplokkidest. See tehnoloogia töötati välja koostöös ettevõttega ZF, kes on Nissani tehniline partner hübriidtehnoloogia alal. Cabstari liitium-ioonaku on pärit Nissani ja Jaapani firma NEC ühiselt ettevõttelt.
Nissani hinnangul suudab Cabstari hübriidauto vähendada kütusekulu olenevalt sõidustiilist kuni 30 protsenti. Cabstari hübriidautol on ka uuenduslik tehnoloogia Stop/Start, mis lülitab kütuse säästmiseks mootori automaatselt välja.
Teine selle mudeli tähelepanuväärne omadus on regeneratiivpidurdus, mis tähendab, et pidurdamisel tekkiv kineetiline energia salvestatakse auto akus.
Cabstari uuendused
- Uus manuaalne robotkäigukast muudab Cabstari veelgi ahvatlevamaks.
- Kuuekäigulisel käigukastil põhinev uus süsteem on loodud samuti koostöös ZF‑iga.
- Nii juhi kui ka kaasreisija mugavuse ja heaolu nimel on hulgaliselt uuendusi läbinud ka Cabstari sisemus.
NV200
Näitusel esitletakse ka NV200 ideeautot. Esmakordselt eelmise aasta Tokyo autonäitusel tutvustatud NV200 laseb heita pilgu kaasaegse kaubiku tulevikule.
NV200 loomisel peeti silmas vee all töötava uurija ja fotograafi vajadusi. Selle eriala spetsialisti nõudmistele vastamiseks on ideeautos väljatõmmatav pagasiruum, mis on jaotatud mitmeks osaks. Seal saab hoida mitmesugust sukeldumis- ja fotograafiavarustust.
Londonis asuvas Nissan Design Europe’i kontoris välja töötatud NV200 näitab, et Nissan kasutab emotsionaalset disaini, alternatiivset mõtteviisi ja julget uuenduslikkust ka kaubikute, mitte ainult sõiduautode tootmisel.
Nissani väljapanek Hannoveri autonäitusel asub saalis 16 (väljapanek nr B 020).
Nissan Motor Co., Ltd kergete kaubikute osakonna (LCV BU) asepresidendi Andy Palmeri pressikonverents toimub 24. septembril kell 10.00.