Uus Nissan Qashqai: tippklassi crossover sai silmapaistva värske kujunduse ning mitu tipptasemel tehnoloogilist ja sõiduomaduste täiustust / AUTOSPIRIT / Uudised

Uus Nissan Qashqai: tippklassi crossover sai silmapaistva värske kujunduse ning mitu tipptasemel tehnoloogilist ja sõiduomaduste täiustust

  • Euroopas enim müüdud crossover sai mitu tipptasemel täiustust.
  • Disaini-, kvaliteedi-, tehnoloogia- ja sõiduomaduste uuenduste tegemisel saadi inspiratsiooni 2,3 miljoni Qashqai omaniku eelistustest.
  • Parima Qashqai pakkumiseks loodi uus varustustase Tekna+.
  • Autonoomne ProPILOT-i sõidutehnoloogia suurendab valikuid ja vabadust.
  • Intelligentne hädapidurdusabi koos jalakäijate tuvastamise tehnoloogiaga on vaid üks mitmetest Nissani intelligentsete transpordilahenduste hulka kuuluvatest uuendustest.
  • Sõiduk jõuab müügile 2017. aasta septembris

 

16.6.2017 –Nissan Qashqai on Euroopas enim müüdud linna-crossover ja nüüd on see saadaval mitme olulise täiustusega, mis muudavad sõiduki veelgi luksuslikumaks. Uuendusi on tehtud neljas valdkonnas: sõidukil on uus moodne välisdisain, kvaliteetsem salong, täiustatud sõiduomadused ja uued Nissani intelligentsete transpordilahenduste tehnoloogiad, mis suurendavad mugavust, enesekindlust ja usaldust veelgi.

 

Mitmekülgsed muudatused põhinevad klientide eelistustel ja tagasisidel ning nende eesmärk on tugevdada Qashqai positsiooni oma klassi vaieldamatu liidrina. Varustustasemete valikut on täiendatud uue Tekna+ lisamisega, mis viib linnamaasturite C-segmendis luksuse uuele tasemele.

 

Kui Qashqai jõudis 2007. aastal turule, oli see tõeline pioneer ja seda on alati kiidetud enesekindla sõiduelamuse pakkumise eest. Tänu mitmele peidetud täiustusele on uue Qashqai juhitavus täpsem kui kunagi varem.

 

Lisatud on uuenduslikke tehnoloogiaid ja olemasolevatele lahendustele on lisatud uusi ohutusfunktsioone. Juhtide jaoks, kes soovivad uuel tasemel paindlikkust ja suuremat vabadust, jõuab uus Qashqai turule koos autonoomse sõidutehnoloogiaga ProPILOT.

 

Qashqai esiosa on täielikult ümber tehtud ja standardvarustusse kuulub nüüd uus integreeritud eesmine põrkeraud. Selles on palju rohkem kasutatud auto kerevärvi ja nähtav musta värvi plastosa on saanud luksuslikuma läikeviimistluse. Õhuavad põrkeraua mõlemal küljel aitavad mootorit jahutada.

 

Uue Nissan Qashqai täiustuste mõju on kõige selgemalt nähtav salongis. Tulemuseks on kõrgeimal tasemel tajutav kvaliteet ja rafineeritus, veelgi rohkem juhile suunatud salong ja täieliku kontrolli tunnetus.

 

Autosse sisenemisel on esimene asi, mida juht märkab, uus silmapaistev rool. See esindab kõigis Nissani uutes mudelites (sealhulgas uus Micra ja X-Trail) kasutatud disaini ja see kuulub Qashqai seerias standardvarustusse. Uue D-tähe kujulise rooli horisontaalne alus lihtsustab juhil autosse sisenemist ja sellest väljumist ning annab salongile sportlikuma välimuse ja tunnetuse.

 

Sõidumugavuse poole pealt oli eesmärk vähendada sõiduki kere kõikumist ja raputamist. Selle saavutamiseks häälestati amortisaatorid ümber, vähendades rataste vedrude jäikust ja modifitseerides kummist komponente. Põikstabilisaatori jäikust on suurendatud, et säilitada juhitavuse omadusi. Tänu auto aktiivse sõidukontrollisüsteemi muudatustele kõigub kere suuremate ebatasasuste ületamisel vähem.

 

Uue Qashqai müra, vibratsiooni ja jäikuse taseme näitajaid on oluliselt parandatud. Esiuste sisekülgedele ja tagarataste koobaste taha lisati suuremas koguses ja kvaliteetsemat müraisolatsiooni materjali. Esiuste ümber paigaldati täiendav tihenduskiht ja tagauste klaas on nüüd paksem, 3,15 mm asemel 3,85 mm, mis teeb tagaistmel reisimise mugavamaks.

 

2018 aasta esimeses kvartalis tutvustab Nissan uue Qashqai ProPILOT-it. See on esimene samm kaubamärgi teekonnal autonoomse sõidutehnoloogia suunas, mis annab juhtidele rohkem vabadust ja võimaldab neil soovi korral muuta sõitmise tavapärased toimingud automaatseks.

 

ProPILOT kontrollib suurtes liiklusummikutes ja suurtel kiirustel maanteel ühe sõiduraja piires roolimist, kiirendamist ning pidurdamist. See tugineb kolmele tehnoloogiale – sõiduraja hoidmise abisüsteem (LKA), intelligentne kiirushoidik (ICC) ja liiklusummiku abisüsteem (TJP). Hõlpsalt kasutatava ProPILOT-i saab aktiveerida Qashqai roolil olevast nupust. Teave kuvatakse näidikute vahel oleval kombimeetril. Täpsemat teavet ProPILOT-i kohta jagatakse selle turuletoomise lähenedes.

 

Qashqai täiustamisega tegelesid Nissani insenerimeeskonnad Ühendkuningriigis, Hispaanias ja Saksamaal. Autot toodetakse jätkuvalt Nissani Sunderlandi tipptasemel tehases Ühendkuningriigis, mis on Euroopa üks kõige võimekamaid autotehaseid.

 

Aasta algusepoolel Genfi autonäitusel tutvustatud uus Nissan Qashqai jõuab müügile 2017. aasta septembris.

 

 

Uus Nissan Qashqai detailselt

 

Nissan Qashqai on kindlustanud endale koha autotööstuse ajalooraamatutes. Mudel pani aluse linna-crossover’ite C-segmendile ja kuigi praegu on müügil üle 20 konkurentide mudeli, on Qashqai jätkuvalt esikohal 10,3% turuosaga.

 

Lühidalt öeldes on Qashqai Nissani 83 aasta pikkuses ajaloos kõige edukam mudel Euroopas, mida on alates esimesest, 2007. aastal turule jõudnud versioonist müüdud ligikaudu 2,3 miljonit sõidukit. See on võitnud rohkem kui 80 auhinda, mille hulka kuulub 19 aasta auto tiitlit.

 

Samuti on see eiranud tavapäraseid autotööstuse toodete elutsükleid. 2017. aasta märts oli ametlikult mudeli kõigi aegade kõige edukam müügikuu Euroopas, kui müüdi rohkem kui 33 000 Qashqaid.

 

Sõiduki veetluse keskmes on juba rohkem kui 10 aastat olnud selle positsioon parima linna-crossover’ina. Selles on edukalt ühendatud linnamaasturi praktilisus ja veetlus ning luukpära väike ökoloogiline jalajälg, sõiduomadused ja väikesed käituskulud. Uued olulised täiustused rõhutavad ja tugevdavad Qashqai positsiooni Euroopa kõige edukama crossover’ina.

 

Nagu kõigi Nissani sõidukite puhul, olenemata suurusest, on iga uuenduse tegemisel silmas peetud kliendi huve ja tuginetud saadud tagasisidele. Uuring avaldas, et kliendid soovivad, et väliskujundus oleks moodsam ja ligitõmbavam; parema varustustasemega mudeleid ostvad kliendid soovivad uusi kõrgklassi funktsioone ja valikuid; lisaks soovitakse suuremat täpsust roolimisel ja uusi ohutustehnoloogiaid.

 

Uus Nissan Qashqai pakub seda kõike ja veel palju muud.

 

 

Parim Qashqai: Tekna+ pakub klientidele uut eksklusiivset ja esmaklassilist valikut

 

Qashqai valikutesse lisati viies varustustase Tekna+, mis on seeria lipulaev Visia, Acenta, N-Connecta ja Tekna varustustasemete kõrval. Tekna+, mille standardvarustusse kuuluvad uued esmaklassilised luksusfunktsioonid, on suunatud klientidele, kes otsivad parimat Qashqaid.

 

Salongi uued istmed on kaetud tippkvaliteetse pehme Nappa-nahaga ja istmete keskosas on esmaklassiline teping, mida Nissan kasutab Euroopas esmakordselt. Seda disaini on kasutatud ka tagaistmetel. Standardvarustusse kuulub must nahk ja valikvarustusse kuulub rikkalik ploomikarva värvitoon Plum (lisatasuta).

 

Juhiiste on varustatud elektriliselt juhitava neljal viisil reguleeritava pneumaatilise nimmetoega, mida Nissan samuti kasutab Euroopas esmakordselt. See võimaldab igasuguse kehakujuga juhtidel valida enda jaoks täpselt sobiva istumisasendi, mis suurendab mugavust ja vähendab väsimust. Lisatud on istmete kahe salvestatava asendiga mälufunktsioon, mis on seotud küljepeeglitega. See on Nissani Euroopa mudelite ainulaadne funktsioon, mida saab reguleerida nuppudega istme alumisel küljel.

Tekna+ standardvarustusse kuulub ka uus BOSE Premium 8 kõlariga helisüsteem.

Välisdisainile lisab Tekna+ luksuslikud läikivhõbedased küljepeeglite katted ja katusereelingud.

 

 

Salongitäiustused suurendavad uue Qashqai veetlust

 

Uue Nissan Qashqai täiustuste mõju on kõige selgemalt nähtav salongis. Tulemuseks on kõrgeimal tasemel tajutav kvaliteet ja rafineeritus, veelgi rohkem juhile suunatud salong ja täieliku kontrolli tunnetus.

 

Autosse sisenemisel on esimene asi, mida juht märkab, uus silmapaistev rool. See esindab kõigis Nissani uutes mudelites (sealhulgas uus Micra ja X-Trail) kasutatud disaini ja see kuulub Qashqai seerias standardvarustusse. Uue D-tähe kujulise rooli horisontaalne alus lihtsustab juhil autosse sisenemist ja sellest väljumist ning annab salongile sportlikuma välimuse ja tunnetuse.

 

Rooli kompaktne keskosa on varasemast väiksem ja kolm kodarat on õhemad, mis suurendab näidikute nähtavust 17%. Kombimeetri (vasak kodar) ja kiirushoidiku (parem kodar) uued neljasuunalised kontrollerid on hõlpsalt kasutatavad ja vähendavad vajadust teelt kõrvale vaatamise järele.

 

Rooli äär on tehtud laiemaks – 34 mm-lt 37,5 mm-le – mis muudab sellest kinnihoidmise mugavamaks ja ohutumaks. Keskmine kodar on saanud läikivhõbedase viimistluse ja see kajastab Nissani ikoonilise iluvõre V-Motioni kuju.

 

Täiustatud on ka paljusid teisi salongielemente. Õhuavade ja salongi uksekäepidemete viimistlus on kvaliteetsem, kasutatud on puudutamisel meeldivamaid materjale. Alates varustustasemest Acenta on kahe esiistme vahel olevale keskkonsooli käetoele lisatud uus õmblus. Alates Tekna varustustasemest on Qashqai lipulaev nüüd saadaval ka tumeda laepolstriga. CVT XTronicu automaatkäigukastiga Qashqai käiguvalitsale on lisatud nahka meenutav kaitsekumm.

 

Terves seerias kuuluvad nüüd standardvarustusse kõigi nelja ukse elektriakende ühepuutelülitid. Peale selle saab kõiki aknaid korraga avada ja sulgeda võtmepuldiga, näiteks sõiduki kiireks jahutamiseks kuumadel päevadel.

 

 

Uued mugavad kvaliteetistmed

 

Kliendid on alati kiitnud Qashqai kõrgel tasemel mugavust. Külgetõmbavuse suurendamiseks on esiistmed alates N-Connecta varustustasemest saanud täielikult uue kujunduse.

 

Istmed on nüüd monoform-stiilis, istmepadjad on pikemad ja polstri kuju pakub lisatuge. Seljatugi on kõrgem ja ülevalt kitsenev, mis lisab ruumi, loob istuja jaoks mugava keskkonna ja suurendab tagaistmel istujate nähtavust.

 

Esiistmete tagumine külg on saanud uue kujunduse: lisatud on uus kriimustuskindlam plastkate ja kaks kasulikku kaarditaskut.  Õhem kujundus suurendab tagaistmel istujate põlveruumi.

 

Varustustasemes Acenta on istmetele lisatud uus ja vastupidavam viimistlus.

 

Klienditagasiside põhjal täiustati Qashqai kaht teabe- ja meelelahutussüsteemi. DAB-digitaalraadio kuulub nüüd esmakordselt standardvarustusse ning NissanConnecti puuteekraaniga satelliitnavigatsioonisüsteem (standardne N-Connecti ja kõrgemates varustustasemetes, valikuline Acenta varustustasemes) on saanud uue nutikama kasutajaliidese, mis sarnaneb välimuselt rohkem rakendusega, et lihtsustada kasutamist. Qashqai NissanConnecti süsteemiga kaasneb haiuimekujuline antenn, mis parandab vastuvõtu kvaliteeti ja annab sõidukile moodsama väljanägemise.

 

Vabakäetelefoni paremaks toimimiseks on integreeritud mikrofon viidud kaarditule juurde.

 

Qashqai valgusrikas ja ruumikas salong võimaldab seal mugavalt viibida kuni viiel reisijal ning sõidukis on nutikad panipaigad ja praktilised funktsioonid nii juhtide, paaride kui ka perede jaoks. Pagasiruum on väga paindlik ja mahutab 430 liitrit, mis suureneb 1598 liitrini, kui jaotusega 60 : 40 tagaistmed on kokku klapitud. Pagasiruum on varustatud Nissani uuendusliku pagasi paigutamise süsteemiga, mis võimaldab seadistada riiuleid ja vaheseinu 18 konfiguratsioonis.

 

 

Uus BOSE Premiumi helisüsteem

 

 

Võttes arvesse meie klientide soovi kvaliteetse audiosüsteemi järele Qashqais, on uus 8-kõlariga helisüsteem saadaval standardvarustusena Tekna+ ning lisavõimalusena Tekna versioonis.

Nissani helipartneri BOSE süsteemi juurde kuuluvad kaks 25 mm kõrgsageduslikku valjuhääldit esiklaasi allservas, 165 mm bassikõlar mõlemas esiukses ja 130 mm keskmise sagedusvahemiku kõlar mõlemas tagaukses. Tagavararatta hoidikusse on sisse ehitatud 7,7-liitrine kohandatud korpus, milles asub kaks 115 mm bassikõlarit. Esiistme alla on paigaldatud BOSE digitaalne võimendi koos kaheksa kohandatud tasandamise kanali ning digitaalse signaalitöötlusega.

 

Tulemuseks on kõige terviklikum helisüsteem, mida on kunagi Nissani sõidukitel Euroopas pakutud. See loob laiema helimaastiku ja kontserdilaadse kuulamiselamuse, mis on ka suurematel helitugevustel akustiliselt selge ja moonutamata.

 

BOSE Premiumi helisüsteemi lisamine Qashqaile tähendab, et autos olevate heliseadmete arv on kasvanud kahelt kolmeni. Kaht esimest heliseadet on ümber häälestatud, et optimeerida helikvaliteeti salongimuudatuste järgi. Tulemuseks on parem kuulamiselamus ja täiustatud tonaalne tasakaal, eriti bassihelide korral.

 

 

Moodsam välisdisain

 

Kõige suuremad muudatused on tehtud Nissan Qashqai välimuses. Uuendused on sõidukile andnud moodsama välimuse, mis on nähtav iga nurga alt ja millele Nissan on andnud nimetuse „luksuslik dünaamilisus”.

 

Qashqai esiosa on täielikult ümber tehtud ja standardvarustusse kuulub nüüd uus integreeritud eesmine põrkeraud. Selles on palju rohkem kasutatud auto kerevärvi ja nähtav musta värvi plastosa on saanud luksuslikuma läikeviimistluse. Õhuavad põrkeraua mõlemal küljel aitavad mootorit jahutada.

 

Põrkeraua keskel asuvad kaks uut horisontaalset iluliistu. Visia ja Acenta varustustasemes on need musta värvi ning N-Connecta ning kõrgemates varustustasemetes läikivhõbedased. Alates Acenta varustustasemest kuuluvad standardvarustusse eesmised udutuled, mis on nüüd rohkem integreeritud ja varasemast madalamal.

 

Qashqai uue kujundusega esiosa keskmes on Nissani ikoonilise iluvõre V-Motioni uus versioon, mille keskel on uus Nissani märk. Märk on saadaval kahes versioonis. Alates Visia varustustasemest on see täiesti lame, sest Qashqai intelligentse hädapidurdusabi (IEB) süsteemi juurde kuuluv täiustatud radar asub nüüd märgi taga. Lame kujundus võimaldab raadiolainetel sellest takistusteta läbi minna. Varem oli radar paigaldatud võre alla ühele küljele. IEB süsteemita autodele on paigaldatud märgi teine versioon, millel on tavapärasemad kontuurid.

 

Iluvõre kroomäärisesse on nüüd paigaldatud esikaamera, mis on tänu Nissani uuenduslikele insenerilahendustele vaevu märgatav ja mis edastab osa intelligentse täisvaatemonitori (Nissani uuenduslik 360° kaamerasüsteem) kujutisest. Varem asus kaamera Nissani märgi taga.

 

Iluvõre ümbritsevad uued esitulede paneelid, milles on selgemalt näha disainierinevused Visia, Acenta ja N-Connecta varustustasemete halogeentulede ning Tekna ja Tekna+ täis-LED-tulede vahel.

 

Halogeentuledele on lisatud uued Nissanile iseloomulikud bumerangikujulised päevasõidutuled, mis sisaldavad kuue LED-tule asemel üheksat, mille klaasid on paksemad. Tulemuseks on moodsam ja luksuslikum välimus.

 

Lähituled on üle võetud eelmiselt mudelilt ja nende tehnilised näitajad on jäänud samaks. Kaugtulede reflektori uues kujunduses on valguslaik tehtud laiemaks, et parandada pimeda ajal nähtavust. Ka integreeritud suunatulesid on tehtud suuremaks.

 

Täis-LED-tuledega Qashqai mudelite Nissanile iseloomulikud bumerangikujulised päevasõidutuled on samuti uued ja need jooksevad piki tuledekorpust. Lähituledele on nüüd lisatud kohanduvate esitulede süsteem (AFS). Süsteem sisaldab dünaamilisi kurvitulesid, mis kohanduvad sõiduki kiiruse ja rooli keeramisega. AFS koos automaatsete kaugtuledega on Nissanil Euroopas kasutusel esmakordselt ja see valgustab kurve paremini, mis parandab nähtavust ja suurendab ohutust.

 

Kaugtulede uued integreeritud päevasõidutuled/suunatuled koosnevad neljast uuest LED-reflektorist.

 

Nn „merekarbi" stiilis kapotile on lisatud sirge servajoon, mis asendab varasema küljelt küljeni jooksva kaare. Kapotil paistavad silma uued teravad voldid, mille laius on vaid 5 mm. See tähendab, et tegemist on kõige kitsamate servajoontega, mis on Nissani Euroopa tootmistehases kunagi loodud.

 

Uue Qashqai tagaosas annab uue kujundusega põrkeraud sõidukile moodsama ja luksuslikuma välimuse. Esmakordselt on saadaval kaks erinevat põrkerauda, mille valik oleneb varustustasemest. Kujundus on sama, kuid alates N-Connecta varustustasemest on alumisel põllel läikivhõbedased ehisdetailid.

 

Qashqai LED-tulede bumerangimotiiv on üle kantud tervele tuledepaneelile, mis muudab auto tagaosa optiliselt laiemaks. Tulede klaasi on lisatud aerodünaamiline 3D-element, mis aitab vähendada õhutakistust ja seega ka kütusekulu. Tagatulede sisemus on nüüd varasemast tumedam. Katusel on selgelt nähtav uus haiuimekujuline antenn (kui see on paigaldatud).

 

Qashqai uuenduste võtmekomponent on tähelepanu pööramine üksikasjadele, mis on kõige selgemalt nähtav tagumistes parkimisandurites. Varem olid need küll põrkerauda integreeritud, kuid polnud pinnaga täiesti tasa. Kuid nüüd on. Erinevus on väike, kuid tähtis, sest näitab sõiduki kvaliteedi ja luksuslikkuse kõrget taset.

 

Profiilivaates on Qashqai täiustused selgelt nähtavad uutes tipptasemele 17-, 18- ja 19-tollistes valuvelgedes. Velgi on aerodünaamiliselt optimeeritud õhutakistust vähendama. Kõige suurematel velgedel on kaks disainielementi, mis on Nissanil Euroopas kasutusel esmakordselt ja mis demonstreerivad ideaalselt Qashqai uut luksuslikku dünaamilisust. Kogu ühes tükis masintöödeldud valuvelje ulatuses on loodud väikesed astmed ja iga kodara (5 tk) pinnal on vaevumärgatav nõgusus.

 

Muudatused on Qashqai kogupikkust suurendanud 17 mm, mis on nüüd endise 4377 mm asemel 4394 mm. Laius (1806 mm) ja kõrgus (1595 mm) on jäänud samaks.

 

Klientide jaoks, kes soovivad silma paista, lisanduvad Qashqai välisvärvide paletti tava-, metallik- ja pärlmuttervärvide kõrvale kaks uut säravat värvi: Vivid Blue ja Chestnut Bronze.

 

 

Veelgi enesekindlam sõit

 

Enesekindel sõiduelamus on Nissani kõigi sõidukite ühine omadus. See tähendab, et sõitmine on sujuv ja mugav ning roolimine ja juhitavus täpne ja murevaba. Sõiduelamust on mõõdetud ja võrreldud kolmes stsenaariumis: maanteel, külavaheteedel ja linnas.

 

Nissan Qashqai on alati olnud tuntud enesekindla sõiduelamuse pakkumise poolest. Nüüd on uus Qashqai saanud mitu täiustust, mis parandavad sõiduomadusi veelgi. Kuigi need on sõiduki uuenduste hulgas ühed kõige tähtsamad, pole need kliendile kohe märgatavad. Kuid tulemusi on selgelt tunda, mis suurendab klientide ohutust ja tugevdab usaldust sõiduki vastu.

 

Nissani Euroopa tehnilise keskuse arendusmeeskond kasutas andmeid, mis saadi Qashqai praeguste omanike tagasisidest ning meeskonna enda uuringutest. See võimaldas neil veelgi paremini täiustada Qashqai sõiduomadusi, juhitavust ja roolisüsteemi.

 

Sõidumugavuse poole pealt oli eesmärk vähendada sõiduki kere kõikumist ja raputamist. Selle saavutamiseks häälestati amortisaatorid ümber, vähendades rataste vedrude jäikust ja modifitseerides kummist komponente. Põikstabilisaatori jäikust on suurendatud, et säilitada juhitavuse omadusi. Tänu auto aktiivse sõidukontrollisüsteemi muudatustele kõigub kere suuremate ebatasasuste ületamisel vähem.

 

Juhitavuse parandamiseks suurendas insenerimeeskond turvatunnet ja tee jälgitavust kurvides. Selle saavutamiseks võeti kasutusele uus jämedam roolivõll ja muudeti roolimisjõu akumulatsiooni surnud punkti ümber.

 

Roolisüsteemile lisati uus tehnoloogia Active Return Control, mis tähendab, et rool naaseb keskasendisse kergemini ja sõitmise ajal on roolimine täpsem. Uue rooli juurde kuulub ka uus dünaamiline summuti, mis vähendab juhi käteni jõudvat vibratsiooni.

 

 

NVH taseme parandatud näitajad suurendavad sõidumugavust

 

Uue Qashqai müra, vibratsiooni ja jäikuse (NVH) taseme näitajaid on oluliselt parandatud. Esiuste sisekülgedele ja tagarataste koobaste taha lisati suuremas koguses ja kvaliteetsemat müraisolatsiooni materjali. Esiuste ümber paigaldati täiendav tihenduskiht ja tagauste klaas on nüüd paksem, 3,15 mm asemel 3,85 mm, mis teeb tagaistmel reisimise mugavamaks.

 

Selle tulemusena on Qashqai mudelite salongi jõudev tee- ja tuulemüra väiksem. Tänu jõuseadme kalibreerimistäiustustele jõuab ka 1,6-liitrise diiselmootori müra salongi vähem.

 

Vaiksem salong muudab reisimise mugavamaks ja vähendab väsimust. Samuti loob see parema helielamuse ja muudab Bluetoothi vabakäetelefoni kasutamise mugavamaks. Nissani inseneride arvutuste kohaselt suurendavad muudatused autos vestlemise ajal kõneselgust 5%, mis on suur samm edasi.

 

Aerodünaamilised omadused on alati olnud Qashqai paketi tähtis osa, mis aitab vähendada sõiduki käituskulusid. Isegi pärast selliseid välisdisaini muudatusi säilitab uus mudel õhutakistusteguri 0,32, mis on oma klassis parimate hulgas. Sellele aitavad kaasa uued turbulisaatorid, mis on paigaldatud auto eesmise põrkeraua alla. See tehnoloogia, mis on tavaliselt kasutusel ainult lennundus- ja kosmonautikatööstuses, sisaldab väikseid tõstetud osi põrkeraua siledal pinnal, mis takistavad õhu juurdevoolu auto all. See aitab vähendada õhutakistust ja vähendab tuulemüra. Nissan usub, et see on autotööstuse aerodünaamika vallas innovatsioon ja esitatud on patenditaotlus.

 

 

Uued Nissani intelligentsete transpordilahenduste tehnoloogiad, sealhulgas autonoomne sõidutehnoloogia ProPILOT

 

Nissani intelligentsed transpordilahendused on kaubamärgi täiustatud tehnoloogiad, mis muudavad Nissani sõidukid ligitõmbavamaks, kujundades ümber viisi, kuidas nendega sõidetakse, kuidas neid energiaga varustatakse ja ühiskonda integreeritakse. Eesmärk on suurendada Nissani juhtide enesekindlust, sõidurõõmu ja ühenduvust, muutes samal ajal sõitmise ka ohutumaks.

 

Alates selle turuletoomisest 2007. aastal on Qashqai olnud kesksel kohal Nissani soovis pakkuda neid tehnoloogiaid kõigile. Uue Qashqai turuletoomisega viiakse seda pühendumust klientidele veelgi edasi.

 

2018. aasta esimeses kvartalis tutvustab Nissan uue Qashqai ProPILOT-it. See on esimene samm kaubamärgi teekonnal autonoomse sõidutehnoloogia suunas, mis annab juhtidele rohkem vabadust ja võimaldab neil soovi korral muuta sõitmise tavapärased toimingud automaatseks.

 

ProPILOT kontrollib suurtes liiklusummikutes ja suurtel kiirustel maanteel ühe sõiduraja piires roolimist, kiirendamist ning pidurdamist. See tugineb kolmele tehnoloogiale – sõiduraja hoidmise abisüsteem (LKA), intelligentne kiirushoidik (ICC) ja liiklusummiku abisüsteem (TJP). Hõlpsalt kasutatava ProPILOT-i saab aktiveerida Qashqai roolil olevast nupust. Teave kuvatakse näidikute vahel oleval kombimeetril. Täpsemat teavet ProPILOT-i kohta jagatakse selle turuletoomise lähenedes.

 

Qashqaile on lisatud mitu uut Nissani intelligentsete transpordilahenduste tehnoloogiat. Esimest korda on nüüd saadaval tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatus, mis vähendab parkimiskohalt välja tagurdades kokkupõrkeohtu. Kui juht hakkab tagurdama ja süsteem tuvastab läheneva sõiduki, esitatakse visuaalsed ja kuuldavad hoiatused.

 

Intelligentne hädapidurdusabi on Qashqail saadaval alates 2014. aastast ja nüüd on sellele lisatud jalakäijate tuvastamise tehnoloogia. See uuenduslik tehnoloogia aitab ära hoida või vähemalt leevendada kokkupõrkeid jalakäijatega, kasutades nii ettepoole suunatud radari kui ka kaamera andmeid. Pimeala jälgimise süsteem tugineb nüüd kaamerapiltide asemel radariandmetele, mis tähendab, et see suudab tuvastada ohte laiemalt alalt ja täpsemalt.

 

Qashqail on endiselt liiklusmärkide tuvastamise süsteem, intelligentne juhi väsimuse hoiatussüsteem, intelligentne parkimisabi, intelligentne täisvaatemonitor ja sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem. Paljudele auto tehnoloogiatele on lisatud järgmise põlvkonna juhtmoodulid, mis optimeerivad sõiduomadusi.

 

Qashqai uuenduste hulka kuulub paigalseisu abi tehnoloogia (SSA), mis on lisatud manuaalkäigukastiga autodele nõlvalt stardi abi (HSA) täiendusena. SSA hoiab auto paigal kuni kolm minutit, pärast mida rakendatakse seisupidur automaatselt. SSA toimib kallakutel ja tasasel pinnal ning võimaldab juhil jala piduripedaalilt ära võtta. See suurendab ohutust ja juhi enesekindlust ning vähendab väsimust. Näidikupaneelil olev roheline tuli näitab, kui funktsioon on aktiveeritud.

 

Uus Qashqai säilitab Euro NCAPi 2014. aasta ohutushinnangu.

 

 

Tõhusad jõuseadmed ja oma klassis juhtiv CO2 heitkoguse tase 99 g/km

 

Mudeli jaoks on üle võetud Qashqai seeria tõhusate mootorite valik, mille juurde kuuluvad bensiini- ja diiselmootorid, kuuekäigulised manuaal- või CVT XTronicu automaatkäigukastid ning kahe- ja neljarattavedu, mille hulgast leiab iga klient sobiva. Seeriasse kuulub oma klassis juhtiv 1,5-liitrine 110 hj diiselmootor, mille CO2 heitkogus on vaid 99 g/km ja kütusekulu vaid 3,8 l / 100 km.

Kogu mootorivalik on esitatud allpool.

Mootor

1,5-liitrine   110 hj diiselmootor

1,6-liitrine   130 hj diiselmootor

1,6-liitrine   130 hj diiselmootor

1,6-liitrine   130 hj diiselmootor

1,2-liitrine   115 hj bensiinimootor

1,2-liitrine

115 hj   bensiinimootor

1,6-liitrine   163 hj bensiinimootor

Käigukast

6 MT (2WD)

6 MT (2WD)

CVT (2WD)

6 MT (4WD)

6 MT (2WD)

CVT (2WD)

6 MT (2WD)

CO2   (g/km)

99

116

122

129

129

129

134

Kombineeritud   tsükkel (l/100km)

3,8

4,4

4,7

4,9

5,6

5,6

5,8

Näitajad põhinevad 16’’,17’’,18’’ ja 19’’ rehvidel