NISSAN TÕSTAB C-SEGMENDI OSTJATE PULSSI TÄIESTI UUE PULSARIGA / AUTOSPIRIT / Uudised

NISSAN TÕSTAB C-SEGMENDI OSTJATE PULSSI TÄIESTI UUE PULSARIGA

  • Uuendusliku pereauto nimeks saab Pulsar
  • Nissan siseneb taas C-segmendi turule tuginendes Qashqai edule
  • Müügil üle Euroopa alates sügisest 2014

Nissan siseneb taas C-segmendi turule täiesti uue mudeliga, mille nimeks saab Pulsar. Esmaesitlus leiab aset 20.mail 2014.

Hispaanias, Barcelona tehases valmiv ruumikas, 5-ukseline luupära on kavandatud silmas pidades Euroopa ostjate soove ja nõudmisi.

 

Pulsariga taastab Nissan oma tugeva sideme C-segmendiga, mis on Eestis kõige populaarseim segment. Disainitud sama kvaliteetselt, uuenduslikult nagu kõik teised Nissani mudelid, jõuab Pulsar müügile sügisel 2014.

Pulsari nimi on seotud pika ajalooga ja esimest korda kasutati seda juba aastal 1978. Seda on laialdaselt kasutatud Aasia ja Austraalia turul viimase 4 dekaadi jooksul. 1990ndate alguses võeti Pulsari märk kasutusele ka mõnedel Euroopa turgudel N14 mudeli juures.

Rohkem infot ning pilte uuest Pulsarist leiate aadressilt www.nissan.eu/awesome.