NISSAN SAAVUTAS EUROOPAS KÕIGI AEGADE SUURIMA TURUOSA / AUTOSPIRIT / Uudised

NISSAN SAAVUTAS EUROOPAS KÕIGI AEGADE SUURIMA TURUOSA

- Nissan oli septembris edukaim Aasia autotootja Euroopas -

 

  • Rekordiliselt suur turuosa Euroopas - 4,2% (võrreldes 2010. aastaga kasv 0,9%)
  • Kõigi aegade suurim septembri müüginumber - 73 713 (võrreldes 2010. aastaga kasv 31%)
  • Aasta algusest praeguseni müüdud 521 000 autot (võrreldes 2010. aastaga kasv 29%)
  • Suurim arv JUKE crossovereid, mis on siiani ühes kuus müüdud.

 

Nissan teatas kõigi aegade suurimast turuosast Euroopas, mis purustas 16 aastat püsinud rekordi.

 

Pärast häid tulemusi kõigil suurematel turgudel kasvas Nissani keskmine turuosa septembris 4,2 protsendini, mis on Euroopas rekordnäitaja ja pea terve protsendipunkti võrra kõrgem kui 2010. aastal. Eelmine kord hõivas Nissan suurima turuosa - 4,1% - 1995. aasta augustis.

 

See rekordiline kuu näitab, et Nissan on teel keskmise kestusega tegevuskavas „Nissan Power 88" seatud eesmärgi poole - tõsta Nissan aastaks 2016 suurima turuosaga Aasia autotootjaks Euroopas.

 

Septembris müüdi kokku 73 713 sõidukit (pea 17 500 enam kui eelmise aasta samas kuus), millesse andsid suure panuse Nissani crossover-mudelid, millest näiteks Qashqaid müüdi 23 000 ja mudelit JUKE enam kui 14 000 (kõige rohkem müüdi seda ühes kuus peaaegu 3000 autot).

 

Rekordilisele tulemusele aitas kaasa ka Nissani lai valik maastureid: Barcelonas toodetud Pathfinderi müük oli eelmise aasta sama perioodiga võrreldes lausa kolmekordne, Hispaanias valminud pikapi Navara müük tõusis 44% ja mudeli X‑TRAIL müük 14%, mis tähendab, et ostja leidsid umbes 3000 viimati mainitud mudelit.

 

Aasta algusest kuni praeguseni on Nissan müünud enam kui pool miljonit ehk umbes 521 000 sõidukit, mis on 117 000 enam kui eelmise aasta samal ajavahemikul.

 

Septembris läks Nissanil kõige paremini Ühendkuningriigis, kus müüdi enam kui 19 000 autot, ja Venemaal, kus müüdi üle 13 000 sõiduki ja kus Nissani turuosa on 5,5%. Nissan on endiselt suurima turuosaga Jaapani autotootja nii Ühendkuningriigis kui ka Venemaal, samuti Hispaanias.

 

Võrreldes 2010. aastaga olid tulemused väga head ka teistes Euroopa riikides: näiteks Prantsusmaal kasvas müük 19%, Hispaanias 29%, Saksamaal 47% ja Itaalias 60%.

 

Nissani Euroopa müügiosakonna asepresident Guillaume Cartier märkis: „Eelmisel kuul läks meil erakordselt hästi kõigi mudelite müügiga ja seda kõigil suurematel turgudel. Me mitte ainult ei purustanud kõigi aegade turuosa rekordi, vaid saavutasime ka suurima septembri müüginumbri, möödudes teistest Euroopas tegutsevatest Aasia autotootjatest."

 

Kui avalikustasime juunis kava „Nissan Power 88", siis olime kindlad, et meie ambitsioonid tõusta edukaimaks Aasia autotootjaks Euroopas nõuavad kõigilt suurt pingutust. Kuigi palju on veel ära teha, näitavad septembri ja 2011. aasta senised tulemused, et me suudame selle sihi saavutada."

 

"Oleme varem välja öelnud, et püüdleme suure kasvu poole ka Skandinaavias ja Baltikumis, ning jätkame sellekohaselt oma strateegia elluviimist ja tegevust. Mul on väga hea meel, et Nissan Nordic Europe võib uhkusega teatada kõigi aegade suurimast septembri müüginumbrist. Septembri suurepärased tulemused on täiendus väga headele tulemustele terve selle aasta jooksul ning pidevalt suurenev kliendi huvi meie toodete vastu laseb meil olla väga optimistlik tulevate kuude suhtes" sõnas Nissan Nordic Europe'i tegevdirektor Jacek Gorski.

 

"Nüüd on selgelt näha, et oleme valinud õige strateegia ja suuna ning meil on pakkuda tõeliselt laia mudelivalikut. Neist 2 mudelit on 10'ne populaarseima auto seas Baltikumis. Qashqai on kõige populaarsem sõiduk ja JUKE hoiab 7 kohta. Nissan tervikuna on populaarsuselt neljas bränd, saavutades 8%'lise turuosa. See on tervelt 2,5 protsendipunkti enam kui 2010 aasta septembris ja me soovime tänada oma kliente selle usalduse eest" ütles Margus Mikk, Nissani Nordic'u Baltikumi regioonijuht.

 

Kontaktide:

 

Mindaugas PLUKYS

Viešųjų ryšių ir komunikacijos vadovas Baltijos šalims, NISSAN NORDIC EUROPE OY

+370 614 363 55

mplukys@nissan-europe.com

 

Taina ERKKILÄ

Director,Communications, NISSAN NORDIC EUROPE OY

+358 (0)50300 0409

terkkila@nissan-europe.com

 

http://www.newsroom.nissan-europe.com/lt/lt-lt/Home/Welcome.aspx